Hned po prvním testu Protonu Satria Neo S2000 si P.-G. Andersson stěžoval na slabý výkon motoru. Ještě před startem Rally Monte Carlo bude mít bývalý mistr JWRC, Andersson, šanci si se svým kolegou Atkinsonem vyzkoušet novou pohonnou jednotku od Renaultu, kterou tým nasadí už na Monte.
Zatímco starý motor měl 278 koňských sil, ten nový by jich měl produkovat až 305. Další problém, který tým Proton v minulé sezoně v Asijsko-Pacifickém šampionátu trápil, byly časté defekty. Na to reagoval výrobce obutí, značka BF Goodrich vyvinutím nové gumy se silnější boční stěnou.
V nové sezoně by se měl Chris Atkinson zaměřit výhradně na šampionát IRC, zatímco jeho loňský kolega, Alister McRae, by se měl pokusit získat titul v Asijsko-Pacifickém šampionátu, který je pro značku Proton domácím.
S Anderssonem vedení týmu jedná o možnosti, že by za tým Proton mohl startovat v IRC pravidelně.