U Fordu ale věří v novou Fiestu WRC. Nová WRC čeká první soutěž na asfaltu již za necelé dva týdny. V Německu se poprvé ukáže, jak si které WRC na asfaltu stojí. U Fordu doufají, že nastane obrat, když za poslední roky vítězil na zpevněném povrchu pouze Citroën.
"Věřím v to, že letos jednu asfaltovou rally vyhrajeme. Ještě sice nevím, která to bude, ale jsem o tom skutečně přesvědčen," říká optimisticky šéf M-Sportu, Malcolm Wilson. Po Německu na účastníky MS v rally čekají ještě dva asfaltové podniky, ve Španělsku a Francii. V roce 2004 slavil Ford svoje poslední opravdové asfaltové vítězství. Makrko Märtin vyhrál Španělskou rally. V roce 2006 se na částečně zmrzlé a částečně asfaltové Monacké rally radoval Grönholm na Focusu WRC.
Z čeho Wilson vychází? Z doposud odjetých asfaltových zkoušek nebo částí zkoušek: "OK, bylo to sice se šotolinovým nastavením a šotolinovým obutím, ale celkově jsme byli vpředu. Mikko byl nejrychlejší v Portugalsku, Jari-Matti v Argentině. Auta sice měla daleko k asfaltovému nastavení, ale z toho, co mi jezdci předvedli, jsem velmi optimistický."
"Citroën vstupuje do rally v Německu velmi odhodlaný, protože zde ještě neprohrál. Mikko i Jari-Matti už ale dokázali, čeho jsou na asfaltu schopni. Na 20 kilometrovém testu v Argentině jsme mohli vidět, že byl Jari-Matti nejrychlejší. Jezdci se už na asfalt těší," pokračoval šéf Fordu motorsport pro Evropu, Gerard Quinn.