"První den byl tak Mexiku, jak jen jsme v Evropě v této části roku mohli najít. Podklad byl stejný a tepolota byla 24 stupňů, takže to bylo ideální," řekl Jari-Matti Latvala, který na testu odjel asi 500 km. "Po pár měsících, co jsem na šotolině nejel, trvalo chvíli, než jsem se aklimatizoval. Jel jsem tři nepřerušované 54 km sekce, které byly ideální přípravou na 51 km dlouhou zkoušku posledního dne rally."
Fin v Mexiku ještě nevyhrál, na podiu byl v roce 2009 a vloni. "Mexické cesty nejsou nejtěžší v sezoně, ale nejsou ani nejlehčí. Musíte se koncentrovat na kanály, které to pro auta dělají těžší. Na žádné rally není možné udržet auto v kolejích ideální stopy, ale v Mexiku je to možná ještě těžší. Vysoká nadmořská výška způsobuje, že auta mají menší výkon než normálně. Když uděláte chybu a vyjedete ze stopy, tak ztratíte více času, protože akcelerace není tak rychlá jako obvykle. Znamená to také, že není tak těžké zařadit špatný stupeň do zatáčky. Co se v tréninku může zdát jako zatáčka na čtyřku, je v závodě zatáčka na trojku."
Jari-Matti vloni v Mexiku