V polovině června by FIA měla konečně oznámit, kdo se bude starat o propagaci MS v rally. Na vybraného uchazeče čeká pěkná kopa práce, na čemž v minulosti ztroskotal i David Richards. S jeho firmou, ISC, se David Richards snažil dlouhá léta dostat MS v rally na výsluní. David do celého projektu tehdy investoval hodně peněz, vše ale nakonec ztroskotalo na politikaření uvnitř FIA, partneři Richardse pak omezili přísun peněz a celou firmu prodali North One. "Možná jsme s našimi nápady přišli před deseti lety moc brzy. Vše z toho se dnes dá sehna mnohem levněji. Je to prostě lehčí," řekl David Richards pro irally.
Richards je však i nadále rallysportem fascinován, nemůže však pochopit, proč se rallysport nepodařilo přes televizi pořádně zpeněžit. O fascinaci rallysportem mluvil i prezident FIA, Jean Todt, když na začátku roku mluvil o své vizi budoucího MS v rally. Určitou roli by u toho také mohlo hrát prodloužení soutěží (dokonce se spekuluje, že by se z některých mohly stát maratonské soutěže), to však Richards nevidí jako dobrou variantu.
"Neznám žádný sport, který by se více natahoval. Všichni se snaží najít spíše kompaktní formát hodící se pro televizi. I já bych se toho držel, ale místo toho se snažíme navázat na časy, které už nemůžeme znovu prožít. Musíme najít cestu, jak oslovit každé publikum, které je dnes extrémně technicky zaměřené."
Richards také politoval to, že na konci roku FIA vyhodila North One jako promotéra MS. Jejich strategie [North One] byla podle jeho vyjádření nejen "velmi dobře a důkladně promyšlená a slušně financovaná, měla také podporu výrobců. Kdyby to chtěli změnit, tak bychom dnes byli v úplně jiné pozici."
Kvůli váznoucímu zpeněžení MS v rally má teď Richards problém najít nového hlavního sponzora, který by mu zafinancoval jeho Mini projekt, který musel kvůli nedostatku financí pozastavit. "Je jedno s kým mluvíte, všichni vidí ten nápad i to auto jako dobré, pak ale přijde otázka na placení televizních poplatků a na zpeněžení. Tu ale momentálně nemohu zodpovědět."