Co stojí za problémy Škodovek s motory?

Hanninen, Juho - Markkula, Mikko | foto: Škoda Auto

Problémy vozů škoda s motory, které jsme mohli vidět před i během Barum rally, zůstávají záhadou. První problémy se objevily během Rally Finland na voze Haydena Paddona.

Raimund Baumschlager, který je šéfem týmu BRR, si nedokáže problémy s motorem na voze Paddona během soutěže ve Finsku vysvětlit a to jeho tým vozy Fabia S2000 nasazuje již čtvrtým rokem: "Až na pár počátečních problémů je toto první problém s motorem vůbec. Víme jen, že byly poškozeny dva ventily a na další detaily čekáme od Orecy," doufá Rakušan v další detaily ohledně problémů od francouzského výrobce, který pohonné ústrojí Fabie S2000 vyvíjí.

Za problémem s motorem Jana Kopeckého na devátém podniku IRC, Barum Czech Rally Zlín, stojí zřejmě ojnice. Problém s tímto dílem dle hlasů z týmu Škoda Motorsport také nikdy předtím nebyl. Dodnes ale nevíme, co stálo za odstoupením Antonína Tlusťáka. 

Zlínská soutěž byla na motory vůbec náročná: Svůj Renault Mégane musel kvůli problémům s motorem odstavit Robert Consani, na Mini Countrymanu S2000 Václava Pecha vypověděla službu benzínová pumpa a Peugeot 207 S2000 Pavla Valouška ztrácel olej. 

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy