Prvním velkým jménem, které se podařilo Korejcům pro svůj projekt získat, je Michael Nandan. Ten byl v minulosti u Peugeotu odpovědný za vývoj 206 WRC a 307 WRC, naposledy pracoval v MS pro Suzuki, když stál za vývojem SX4 WRC. V japonském týmu ale Nandan neustále bojoval o své pravomoci a také s rozpočtem. Jenže ještě před tím, než se mohla SX4 WRC stát konkurenceschopným autem, tak byl celý projekt ukončen. Svou reputaci by si chtěl vylepšit u Hyundaie, jeho jmenování by mělo být oficiálně potvrzeno v lednu.
Druhým mužem "v pozadí", který by měl přejít k Hyundai, je Bertrand Vallat. Ten navrhl vozy Peugeotu po odchodu z MS - tedy konkrétně 207 S2000 a v poslední době stál za 208 R5. Podle francouzských serverů by měl i on změnit "tým" a pracovat na i20 WRC.
Přitom není bez zajímavosti, že posvědcení celého projektu WRC přišlo od nejvyššího vedení. Ale právě zástupce šéfa představenstva, pan Eui Sun Chung, není velkým fandou motorsportu. Jenže poselství koncernu Hyundai/Kia s tímto projektem je jasné: "Chceme v přímém souboji během závodu dokázat, jaká auta dokážeme postavit. Všichni v týmu vědí o velikosti tohoto úkolu. Ale také to [porazit konkurenci] všichni chceme dosáhnout. Nikdo nečeká, že bychom hned v roce 2014 dokázali vyhrát, ale dostat pod tlak jednu nebo druhou značku, to by bylo fajn," říká Stefan Ph. Henrich, mluvčí Hyundai Europe.