Fin testoval Fiestu RS WRC ve Švédsku za teploty až mínus 15 stupňů Celsia. Na soutěži by si přál, aby panovaly pravé zimní podmínky. Pokud budou teploty hluboko pod bodem mrazu, tak si mohou jezdci dovolit využívat sněhových bariér. Je ale vždy otázkou, jak moc se mohou o bariéru opřít. Juho Hänninen má sněhové soutěže rád, ve Švédsku už dokonce s vozem WRC startoval.
"Test před soutěží proběhl za teploty mínus 15 stupňů Celsia, doufám, že sejné počasí zůstane i na soutěž. Nízké teploty jsou dobré pro trať. Pokud bude opravdu mrznout, tak nás čeká velkolepá sněžná rally," přeje si Fin.
Jezdec upozorňuje také na rozdíl mezi Monte Carlem, kde se také jelo na sněhu, a Švédskem: "Tady není žádný výběr z pneumatik - to dělá celou věc podstatně jednodušší." Podmínky jsou tedy pro všechny stejné, a tak je velmi důležité být rychlý od samého začátku, charakteristika navíc tuto nutnost jen umocňuje (vzpomeňme si třeba na podobně rychlé loňské Finsko, kde Fordy nabraly v první etapě ztrátu a už ji nedokázaly smazat).
"Na této rally musíte být rychlí hned od startu. Soutěž je tak rychlá, že se ztracený čas z nepovedené první rychlostní zkoušky dá jen ztěží získat zpět. Od roku 2008 jsem zde [ve Švédsku] ale nejel. Ještě zkusíme změnit pár věcí v nastavení a uvidíme, jak na tom budeme."