Obchodní ředitel Prodrivu, Richard Taylor, byl vyzpovídán redaktory serveru iRally.com: "Konkurence v MS poslední dobou velmi, velmi vzrostla. Moc rádi bychom se s ostatními v rámci kompletní sezony poměřili i my. To je naším dlouhodobým cílem. Moc rádi bychom byli zpět ve WRC s kompletním programem... Tam [ve WRC] se začala psát naše historie a my doufáme, že i bude pokračovat.
Náklady na provozování nových WRC, alespoň podle nás, od dob Subaru výrazně poklesly. Dokázali jsme, že Mini, které bylo postaveno s relativně velmi malým rozpočtem, se dokázalo dostat na podium hned v první polovině své premiérové sezony."
Tým neustále pracuje na vývoji vozu Mini John Cooper Works WRC. S Jarkkem Nikarou by se měli letos zúčastnit ještě 5 nebo 6 soutěží, hlavním podnikem roku bude Finsko. Tým by měl být schopen během několika týdnů představit novou evoluci vozu. Změny by se měly dotknout především vozu RRC než WRC - hlavní změny budou v oblasti zadní nápravy. Podle vyjádření zástupců společnosti by se mělo jednat pro S2000 o výrazný krok vpřed.
Prodrive také pracuje na motoru, který by měl ve voze WRC poskytovat až o 3 % vyšší výkon. Pokud testy budou probíhat podle plánů, tak by s upraveným vozem měl Nikara odstartovat už v Portugalsku.
Prodrive dále staví Mini pro rallycross. Tento vůz by měl být nasazován v šampionátech Global Rallycross a European Rallycross. Podle Taylora má Prodrive "několik jezdců z obou sérií, kteří mají o tento vůz zájem."
Na verzy R5 se zatím v britském týmu nepracuje. Ostatní značky již přitom na podobných vozech pracují, Prodrive ale bedlivě sleduje vývoj v této oblasti: "Ne, zatím ne... Na ničem takovém [R5] nepracujeme. Určitě ale souhlasím, že R5 je dobrý krok do budoucna. Určitě budeme tuto kategorii pozorovat."