Soutěž na smíšeném povrchu, která startuje 25. října, obsahuje dva dny jízdy na asfaltu (pátek a sobota) a jeden na šotolině (neděle). Vzhledem k rozhodnutí FIA budou jezdci do prvního dne vyrážet dle průběžného pořadí v šampionátu a do druhého a třetího dne pak podle průběžného pořadí v rally.
Ale Daniel Sordo, který ve Španělsku pojede za tovární tým Citroënu, řekl, že nevýhoda, které by museli jezdci čelit v případě, že by na nedělních šotolinových zkouškách měli jet jako první, povede k tomu, že někteří z nich v sobotu večer schválně ztratí čas. "Lídr soutěže po asfaltové sekci bude startovat jako první i následující den a bude tak všem čistit závodní stopu. Šotolinové zkoušky jsou navíc tak kluzké, že se lídr nebude mít šanci ubránit svým pronásledovatelům. Je to škoda, protože to nepochybně povede k tomu, že se strategie přizpůsobí tomu, aby se tomu vedoucí muž vyvaroval."
Některé týmy i španělští organizátoři volali po upuštění od tohoto pravidla a po startu do šotolinové sekce v obráceném pořadí, jak je to na šotolinových soutěžích běžné, ale FIA to zamítla. "Jsem opravdu zklamán, že tu není žádná změna pořadí na konci druhé etapy. Jaký je pak důvod jet naplno a vybudovat si pěkný náskok, když pak budete muset jet první a čistit v neděli trať?"