Martin Kangur už start v ERC za sebou má. Letos jel v Polsku s Fordem Fiesta R5 a hned vyhrál jeden měřený úsek. Příští rok doufá, že "pojede alespoň 8 soutěží. Naším cílem je jet příští rok ERC se čtyřkolkou. Rozpočet máme z části zajištěný, na zbytku pracujeme. Chceme také najít pořádný tým s konkurenceschopným autem.
Tým, se kterým budeme spolupracovat, by nám měl nabídnout perfektně připravený vůz s poháněnými oběma nápravami a také možnost testů mzi soutěžemi. Už jsme jednali se spoustou z nich. Ještě jsme se nerozhodli, které soutěže pojedeme. Určitě ale chceme jet Rally Liepaja v Lotyšsku, auto24 Rally Estonia a také Ypres Rally - tam jsem už několikrát startoval."
To Riku Tahko vidí šance na soutěžení v rámci ERC 50:50. Svůj program by případně chtěl zahájit už na lednové Jäner Rally (v minulosti zde jel už 2 krát). "Opravdu doufám, že příští rok vyjdou starty v ERC. V rozvoji mé kariéry by to bylo skvělé. Podle mě je ERC nejlepší možností pro prokázání svých schopností a prezentaci sponzorů.
Přestože letošní sezona se výsledkově moc nepovedla, tak jsme zrychlili. Máme zajímavý koncept pro sponzory, kterým nabízíme víc než jen to, že budou přilepení na mém nárazníku. Chci oslovit širokou veřejnost i mimo motoristický sport. Myslím, že v ERC jsem toho schopen. Šance jsou tak 50:50. Nikdy nevěřím, dokud není smlouva podepsaná.
Zkoušky v Estonsku a Lotyšsku už znám docela dobře, místní pořadatelé vědí, jak uspořádat dobrou soutěž. Naopak s asfaltem moc zkušeností nemám. Moc rád bych zjistil, jak na tom v porovnání s ostatními kluky jsem."