V servisním parku Rally Monte Carlo rozložila svoje zázemí další značka - Hyundai. Také Tommi Mäkinen byl návratem jihokorejské značky do WRC velmi potěšen: "Musím říci, že jsem byl velmi potěšen, když jsem slyšel o návratu Hyundai do MS. Hyundai je velkým výrobcem aut a styl, jakým k návratu přistoupili, je opravdu velmi profesionální.
Něco takového MS v rally potřebuje. Také jsem slyšel o jistém japonském výrobci vozu, který projevil zájem o vstup do WRC," potvrzuje více méně zprávy od Luise Moyai. "Momentálně panují dobré podmínky a snad se nám povede navázat na časy z konce 90. let, kdy bylo v MS sedm výrobců, někteří dokonce nasazovali tři auta.
Vzniklo by tak více příležitostí pro mladé jezdce a všechno by bylo větší," uvedl světový šampion z let 1996-1999. Mäkinen má firmu, která se stará o stavbu rallyových vozů značky Subaru a také provozuje rally školu. Od nedávna se začal orientovat na Čínu. "Je to velký trh a je na něm zájem o motorsport. Ale musí se to [trh] ještě rozvinout."
Ex-tovární jezdec týmů Mitsubishi a Subaru by si dokázal představit čínský tým ve WRC: "Proč bychom nemohli mít v budoucnosti ve WRC nějakou čínskou značku? Z mého pohledu je tam o rallysport dostatečně velký zájem."