"Nikdy jsem nejel žádnou rally na sněhu. Bude to pro mě nový zážitek. Minimálně tým ví, s jakými problémy si budu muset poradit. Budu se koncentrovat na učení se a zapomenu na aktuální výsledky. Vím, že jsem rychlý na asfaltu a šotolině, ale absolutně netuším, jak si povedu na šotolině. Během testů jsem si sedl vedle Madse, abych se podíval, jak řídí on. A teď už to bude na mě, abych se o všem naučil: o autě, o gumách a tak dále," říká Kris Meeke.
"Naši rivalové mají o hodně více zkušeností než my. Nepochybně pojedou velmi rychle. Nebudu na to moci jednoduše myslet, abych se mohl učit a zlepšovat moji vlastní rychlost. A nade vším: Chci se vyvarovat všech chyb."
Didier Clement, hlavní inženýr všech DS3 WRC u Citroënu, říká, že nalezení správného set-upu bude kritické: "Je to právě rozdílný druh podkladu cest, který ztěžuje život technickému týmu. Když jedete na měkkém sněhu, tak hroty mají problémy se 'zakousnout' a auto má tendenci na cestě sebou mávat. Čistý led je ideálním povrchem s nevšedním gripem. Stopy jsou velice precizní a brždění je velmi efektivní. Na zmrzlém podkladu a nečistotách hroty brzdí a gumy nejsou dále efektivní."
"DS3 WRC je velice citlivá na změny. Před soutěží tak musíme odvést hodně práce, abychom se připravili na všechny eventuality. Často říkáváme, že rally se vyhrává a prohrává na testech. Musíte definovat konzistentní set-up, aby na to jezdci mohli zatlačit už od začátku. Na takto rychlých cestách je velice těžké stáhnout náskok čítající více jak tucet vteřin."