Také ve Švédsku by Neuville neviděl nebýt pravidla Rally 2 cíl. Na RZ8 trefil kámen, poškodil zavěšení a musel vzát. Poškození by se dalo z části opravit, ale vytrhnutá hnací hřídel poškodila olejové vedení, a tak musel Belgičan vůz odstavit. Kuriozní je, že odpoledne stejný problém potkal i jeho kolegu, Juhu Hänninena, a to v takřka stejném místě.
"Byl to dlouhý víkend pro všechny v týmu, ale dlouhodobě z něj budeme profitovat. Z každého měřeného úseku jsme získali to nejlepší, abychom tak sbírali zkušenosti a naučili se toho pokud možno co nejvíce. Na Hyundai i20 jsme našli několik pozitivních elementů a já v kokpitu cítím více a více sebedůvěry. Na některých zkouškách jsme byli rychlí, dvakrát dokonce druzí nejrychlejší těsně za nejrychlejším časem. To ukazuje dobrou práci týmu a slibuje hodně potenciálu do budoucna. Věřím, že se budeme na Švédsko zpětně pozitivně ohlížet jako na klíčovou soutěž v našem vývoji," říká jednička týmu, Thierry Neuville.
"Byla to pro nás hodně produktivní soutěž. Myslím, že po tomto výkonu v tak těžkých podmínkách můžeme ze Švédska odjíždět se vztyčenými hlavami. Hodně jsme se toho naučili a posbírali jsme spoustu zkušeností a proto jsme zde. i20 WRC má velmi silný základ a věřím, že v budoucnu budeme moci s tímto autem jezdit rychleji. Na 'Colin's Crest' jsem skočil 36 metrů, což ukazuje, jak silné auto je," uzavírá Juho Hänninen.