Yves Matton už musí být z neustálých otázek týkajících se budoucnosti týmu Citroën ve WRC nervózní. "Máme smlouvu s Abú Dhabí na roky 2014 a 2015. Je zde také opce na další dva roky," říká týmový šéf Citroënu. Zatímco se Citroën připravuje na vstup do MS cestovních vozů, tak je velkou otázkou, jak probíhá vývoj rallyové DS3 WRC. Dle mnohých pozorovatelů, totiž ve Francii o vývoj nové generace vozu WRC už zájem nemají.
Dle mnohých ale mohou začít práce na tomto projektu až po úspěšném vstupu na okruhy, aby tak po vypršení homologace stávajících vozů specifikace WRC mohl být připraven nový speciál. Do té doby by také měli mít za sebou velice důležité roky své kariéry Mads Ostberg a Kris Meeke. Citroën ústy Mattona pro příští rok očekává vítězný pár jezdců: "Letos nám nejde o šampionát. Mám plán do budoucna, kdy budou naši jezdci na úrovni, na kterou je chci dostat."
My ovšem dodáváme, že je stále třeba mít na paměti finanční situaci celého koncernu PSA. Tu by ale měl zlepšit majetkový vstup čínského Dongfengu a zvýšení základního kapitálu i za přispění francouzské vlády až o 4 miliardy Eur.