Potenciál i20 WRC se ukázal především v pátek, kdy posádky zajely všechny tři nejrychlejší časy: "Pro nás to byl smíšený den, odpolední sekce určitě vyšla lépe. Autu jsem více věřil, v servisu jsme zapracovali na nastavení i20 WRC a také jsme dobře zvolili pneumatiky. Jeli jsme na tvrdé směsi a ihned jsem cítil zlepšení.
Díky tomu jsme také zvýšili tempo - nejrychlejší čas na RZ6 byl samozřejmě skvělý," ohlíží se za pátkem Thierry Neuville. V sobotu se držel Belgičan v TOP5, jenže pak trefil velký kámen, který poškodil auto: "Dopoledne jsem byl hodně spokojený, dařilo se mi pokračovat v tempu z pátku. Netlačil jsem na to ale nijak moc, chtěl jsem pošetřit měkké pneumatiky.
Bohůžel na dlouhé RZ12 došlo k poškození zavěšení auta. Do servisu zbývaly ještě dvě zkoušky, na kterých jsem pochopitelně ztratil hodně času," lituje zaváhání jezdec. V neděli na poslední vložce přišel Thierry o pohon přední nápravy, což vyústilo ve ztrátu pozice ve prospěch Martina Prokopa: "Byla to pro nás těžká rally, ale dokázali jsme pořád bojovat a z Portugalska si odvážíme i pozitiva.
Nejrychlejší časy z pátku jsou pochopitelně vrcholem soutěže. S výkonnosti auta jsem byl i za těžkých podmínek spokojen. Soutěž jsme začli opatrně, ale se změnou nastavení jsme zrychlili. Problém s pohonem znamenal, že jsem v Power Stage nemohl útočit. Dojeli jsme ale do cíle, což byla priorita. S pokrokem od začátku sezony můžeme být spokojeni. Celkově to byla dobrá rally a myslím, že s každou další soutěží si budeme věřít víc a víc."