Testovací jízdy s faceliftovanými speciály probíhají už několik týdnů. M-Sport ale přepracovanou verzi WRC auta stále nenasazuje. "Na prvním testu s faceliftovanou verzí jsme měli nějaké problémy. Když jsme se na to podívali blíže, tak bylo jasné, že musíme ještě zapracovat na změněném vedení vzduchu a chlazení. Proto jsme si vzali čas na to, abychom v klidu mohli zapracovat na úpravách. Nakonec, nedávalo by smysl homologovat facelift jen díky změněnému vzhledu, kdyby to nepřinášelo žádnou výhodu," říká šéftechnik M-Sportu Christian Loriaux, který byl odpovědný už za stavbu Focusu WRC 03 a od té doby je u týmu.
Změn navíc může využít verze Fiesty RS WRC pro rok 2015. Stejně jako u Citroënu, tak i M-Sport plánuje další vývojové práci aktuálních vozů WRC a ne kompletně novou homologaci, jak plánuje Volkswagen nebo později i Hyundai.
Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, odhaduje, že by pozměněné auto mohlo vyjet na tratě RZ v létě. "Stav věci je takový, že faceliftovanou Fiestu poprvé nasadíme na jednom z příštích evropských závodů. Momentálně si myslím, že to bude spíše ve Finsku, eventuálně možná už na Sardinii. Finsko by ale bylo dobrý závodem, protože k němu má M-Sport už mnoho let speciální vztah. Ford na nás nijak netlačí, a tak na jedné soutěži sem nebo tam až tak moc nesejde. Důležité je, že nám facelift něco přinese."