Bývalý tovární jezdec Mitsubishi byl najat jako konzultant Franciacorta rallycross circuit, ten pomáhal vytvářet a při té příležitosti jezdil s Mini John Cooper Works WRC. Po dlouhé odmlce od rallysportu, potažmo celého motorsportu, se nechal slyšet, že v něm tento zážitek vzbudil touhu po návratu.
Kariéra Gigiho Galliho byla ukončena po nehodě v Německu 2008, kde se svým Fordem Focus RS WRC týmu Stobart vyletěl do lesa a zlomil si nohu, kterou mu museli lékaři sešroubovat. Jezdec poté skončil s motorsportem, aby se mohl věnovat svému vlastnímu podnikání - prodeji průmyslových olejů.
"Záměrně jsem se držel dál od rallysportu a motorsportu. Na jednu stranu mě to hodně bolí, být v nejvyšším patře rallysportu a vědět, že už se to nebude opakovat. Na stranu druhou, stal jsem se otcem a moje priority se obecně změnily. Ale nedávno jsem pocítil touhu vrátit se. A pak, když mi můj bývalý inženýr a můj přítel, který provozuje Franciacorta circuit zavolal a požádal o pomoc, nemohl jsem odmítnout."
V důsledku telefonátu se Galli vrátil do soutěžního vozu po více než pěti letech: "Možná, že jsem to neměl dělat, protože teď cítím vášeň! Takže pokud by se mi teď naskytla příležitost jet, příjmu ji. Musím akceptovat věci takové, jaké jsou - teď mě auta opět začala bavit. Nemyslím tím, že budu hledat místo. Mám dost jiných věcí. Ale kdyby se naskytla příležitost, no uvidíme..."