36 letý jezdec se vrátil za volant továrního Hyundai po 6 měsících, když před Austrálií jel naposledy v Mexiku. Nedostatek soutěžních kilometrů byl znát, Chris Atkinson dovezl Hyundai i20 WRC do cíle až na 10. místě. Hyundai se ve svém první sezoně rozhodl střídat ve svých autech 6 jezdců, Atkinson ale dostal (zatím?) příležitost jenom dvakrát.
"Věděl jsem, že bude těžké sem dojet a po šesti měsích, kdy jsem neseděl v autě, závodit, proto jsem se pokusil soutěž si užít. Pokoušel jsem si užívat svou jízdu a bavit se, ale nikdy to nebude stejné, jako když jste jezdec s kompletním programem.
Když nejste jezdec s pořádným programem 8 až 10 soutěží, tak je těžké se dostat do tempa. Během víkendu jsem nikdy necítil, že bych jel v opravdu dobrém tempu a nebo že bych našel správný rytmus. A to bylo vidět na časech.
Už výkony Atkinsona s Mini v roce 2012 nebyly nijak přesvědčivé
Nebourali jsme, ale také jsme nikdy nedojeli do cíle [rychlostní zkoušky] s tím, že bychom si řekli: 'OK, tohle bylo maximum, co jsem byl schopný zajet'. Vím, čeho jsem v minulosti dosáhl a jak vyhrávat rychlostní zkoušky, vím jaká rychlost je na to zapotřebí. Ale v Austrálii jsem zkrátka nebyl schopný nalézt ten správný rytmus," smutní pilot, který má zkušenosti se všemi současnými speciály WRC až na Volkswagen Polo R WRC.
Žádné jeho další starty týmem Hyundai potvrzeny nebyly a nejistota panuje i ohledně roku 2015. Uvidíme jej ještě ve WRC? "Chci si být jistý, že cokoliv budu dělat, mě bude bavit a momentálně si to [soutěžení] užívám. Nechci jen sbírat čísla - proto tu nejsem. Pokud by to znamenalo, že bych měl jít někam jinam, kde bych mohl závodit, pak se také tak stane."