Nový Hyundai i20 WRC vyjde, až bude přemožitelem Pola

Sordo, Dani - Marti, Marc | foto: Hyundai Motorsport/McKlein

Týmový manažer stáje Hyundai Shell WRT, Alain Penasse, tvrdí že nová i20 WRC bude nasazena tehdy, až "bude přemožitelem Pola".

U továrního týmu Hyundai si předsevzali, že na světové špičce  s nasazením nového auta nahradí zatím dominantní Volkswagen. Korejský výrobce, jehož tým je bázovaný v Německu, možná nový speciál představí až v Německu. Rally Deutschland je nakonec soutěží, na které tým vloni slavil vítězství. 

Podle týmového manažera, Alaina Penasseho, počítají s tím, že jakmile nasadí nové auto, tak budou moci porážet Volkswagen. Novou zbraň chtějí zároveň představit, až bude vyzrátá. "Se zavedením nového auta chceme naše rivaly nechat za námi. Možná bychom měli lépe říci našeho rivala, protože Citroën a Ford porážíme už s naším aktuálním autem."

"Naším tempem v Mexiku jsme byli překvapeni. Thierrym [Neuvillem] jsme překvapení nebyli. Věděli jsme, že je velkým bojovníkem. Překvapením ale bylo, jak dobře jsme dokázali držet krok s týmy, které již mají nasazené nové vozy. Místo toho, abychom proti nim byli v nevýhodě, tak jsme se jim přiblížili," pokračuje Penasse.


Alain v rozhovoru s jedním z jeho kolegů
(foto: 
Hyundai Motorsport/McKlein) 

Co se času prvního startu nového speciálu týče, tak Alain moc sdílný být nechtěl: "Pokud to nebude pemožitel Pola, tak není důvod jej nasazovat." Před novou i20 by měla být fáze finálního doladění, před ní ale tým chce prý provést srovnávací test s akutální i20 WRC. Co se akutálního auta týče, tak by se na něm v Argentině měla představit ještě jedna modifikace - speciály i20 WRC v rukou Daniho Sorda a Thierryho Neuvilla by měly vyjet s několika vylepšeními. Především se tu bavíme o řazení pádlem pod volantem.

"Na akutálním autě dále pracujeme. Každé zlepšení, kterého dosáhneme s aktuálním autem, může být přeneseno na nové. Takto viděno se vlastně jedná o krok vpřed pro nové auto. Pro Argentinu vytáheneme v různých oblastech několik žolíků. Díky nim bychom měli být blíže špičce," říká Penasse o čtvrtém podniku letošní sezony. 

Týmový manažer stáje Hyundai přiznal, že se jim čtyřtýdenní pauza mezi Mexikem a Argentinou hodila: "Mohli jsme se díky tomu nadechnout. První tři rally sezony jsou zároveň třemi nejtěžšími. Jedná se tak vždy o hektický úvod. Teď je na programu několik šotolinových rally, které zahájíme s novými díly. Na rychlých soutěžích v Polsku a ve Finsku bychom neměli vypadat špatně, protože jsme tam byli už vloni se starým autem konkurenceschopní," zakončil Alain Penasse.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy