Sébastiena Ogiera v pátek ráno na první zkoušce a Jariho-Mattiho Latvalu v neděli ráno na první zkoušce zastavil stejný problém. Fin mířil do cíle na třetím místě. Šéf Volkswagenu pro motorsport, Jost Capito, řekl, že takový problém tým nikdy před tím na testech nebo v soutěži nepozoroval.
Zároveň také odmítá, že by za něj mohly tvrdé a rozbité argentínské tratě. "Stalo se a naštěstí přišly všechny naše problémy najednou v jedné rally. Takže možná je pro letošek konec! Určitě to nesouvisí s rozbitostí místních tratí, to mohu vyloučit.
Musíme se vrátit domů do továrny a analyzovat částí. Fakt, že se to stalo dvakrát, nám pomohl, protože víme, že to není náhoda," řekl Capito pro 'wrc.com'. Jednou ze zkoumaných otázek bude, jestli nejde třeba jen o vadnou várku vstřikovacího systému.
Šlo jen o vadnou dodávku nebo komplexnější chybu? (foto: Volkswagen Motorsport)
Argentina byla pro Volkswagen nejhorší rally od vstupu do MS v roce 2013. K problémům Ogiera a Latvaly se přidal i Andreas Mikkelsen, který v pátek odstoupil s rozbitým posilovačem řízení a v neděli před zraky diváků havaroval na Power Stage.