Jezdcem, který na sebe strhl největší pozornost, byl na Sardinii Hayden Paddon. Novozélanďan dlouho soutěž vedl, nakonec se ale musel sklonit před Sébastienem Ogierem.
"Mým cílem pro nasledující Polskou rally je umístění v TOP5. Jsem ale ctižádostivý, snad se nám povede v Austrálii zabodovat o vítězství. Tam jsou tratě a jejich přilnavost docela pobné těm ze Sardnie. Můj pocit v autě je dobrý, ale bez pochyby se ještě musím zlepšit," říká Paddon.
Zlepšilo ale také jeho auto. Jezdci hlavního týmu samozřejmě dostali novinky (například řazení pomocí pádel pod volantem) dřív než Paddon, trojka se vylepšeného Hyundai i20 WRC dočkala právě na Sardinii.
"Udělalo to [vylepšení] až překvapivě velký rozdíl, ale před soutěží jsme prakticky netestovali. Pádla jsem poprvé použil až na shakedownu před soutěží. Ve čtvrtek na divácké speciálce mi dokonce ruka ještě párkrát při nutnosti přeřadit vystřelila k řadící páce.
Pádla pod volantem pomáhají k tomu, aby jezdec víc využil motor. Na datech se ukazovalo, že jsem míval zařazeno o jeden stupeň víc než Dani a Thierry. Teď jsem byl na některých místech dokonce o stupeň níž než oni. Ve spoustě zatáček jsem víc řadil a lépe tak využil točivý moment motoru. Z toho pak přicházejí zlepší."
Na další soutěži se může Hayden těšit i na silnější motor, kterým jsou již vozy Sorda a Neuvillea vybavené. "Pak už jde jen o nastavení auta," těší se jezdec, který se chce stát prvním Novozélanďanem v historii, který bude pravidelně jezdit ve WRC.