V továrně Hyundai Motorsport se pracuje nepřetržitě - 9. prosince nás zde totiž čeká představení nové generace i20 WRC. Zároveň také probíhá stavba vozů, které zahájí sezonu 2016.
Hyundai zatím nepotvrdil, že na Monte Carlu pojede Thierry Neuville, Dani Sordo a Hayden Paddon s novou generací auta. Tento shon je na škodu také Kevinu Abbringovi, který je u týmu testovacím jezdcem - na své další starty v MS si bude muset počkat.
"Zcela nové auto znamená, že bude opravdu velmi těžké, aby byl nasazen v první části šampionátu. Ke konci šampionátu to také není možné, protože je tam tolik soutěží. Snad se v létě naskytně příležitost na svezení," říká Alain Penasse.
"Nemůžeme použít stejné šasi na všech soutěžích. Proto je různě prohazujeme, což snižuje Kevinovi šanci na to, že pojede. Kevin bude i nadále testovacím jezdcem a máme s ním domluvu, že pojede nějaké soutěže.
Nový kalendář ale znamená, že musíme vše poznat. Musíme se tedy podívat na všechny možnosti a propočítat možnosti." Hyundai příští rok představí také i20 R5, tým chce demonstrovat její rychlost: "Chceme ukázat, že auto bude konkurenceschopné. A myslím, že Kevin je tím pravým jezdcem, aby to prokázal."
"Pojede nějaké soutěže [WRC2], ale ne celý program, jen určité soutěže. Kalendář to opět dělá těžkým. Musíme pro každou rally připravit tři vozy WRC. Možná budeme pro starty modelu R5 muset vybrat soutěže ME, protože nebudeme mít kapacity během soutěží WRC," dodal manažer týmu.