Nová i20 WRC vyjela s výrazným zpožděním na tratě MS v lednu v rámci Rally Monte Carlo. Původně měl přitom nový vůz zasáhnout již do sezony 2015, jenže při stavbě vozu došlo k několikerým zpožděním.
Jednou z příčin byla i skutečnost, že tým Hyundai Motorsport původně plánoval nasazovat i20 WRC ve verzi Coupé. Jenže v době homologace ještě Hyundai nepostavil dostatečné množství sériových vozů i20 Coupé, proto musel tovární tým změnit své plány a postavit vůz WRC v pětidveřové podobě.
Jenže příští rok vstupují v platnost nová pravidla a do hry by se opět mohl dostat model s třídveřovou karosérií. Ze sériové produkce totiž již mezitím vyjelo dostatečné množství vozů Coupé. Třidveřová karoserie by mohla nabídnout dynamičtější vzhled závodního speciálu. Z technického úhlu pohledu by změna pro Hyundai Motorsport neměla být žádný problém. Obě i20 mají stejnou [podvozkovou] platformu.
"V krátké době obdržíme z Koreje sdělení o tom, ze které varianty vozu bude náše budoucí WRC vycházet," řekl Michel Nandan pro 'rallye-magazin.de'. "Vývoj nového auta nezávisí na tomto rozhodnutí. Obě varianty jsou si velmi podobné a testy komponent můžeme provádět i s modifikovaným aktuálním autem."