"Pro Elfyna neustále existuje šance, že se vrátí do vozu WRC," řekl v Argentině Richard Millener, který zastupuje v Argentině nepřítomného Malcolma Wilsona. Šéf M-Sportu není osobně přítomen na soutěži WRC poprvé od roku 1997 (účastnil se 269 soutěží v řadě). "Elfyn ví, že jeho prioritou je letos vyhrát titul v kategorii WRC2. Potřebujeme, aby v Argentině zajížděl dobré časy."
"Dále Elfyn pojede v Portugalsku, Polsku a Finsku. Potřebujeme od něj, aby ukázal, že Ford Fiesta R5 je stále konkurenceschopný vůz. Věříme, že soubojem s továrními vozy Škoda ve Finsku si může udělat opravdu dobré jméno," říká Millener. V Británii jsou slyšet silné hlasy volající po nahrazení Camilliho právě Evansem.
Francouz ještě nezískal ani bod. To M-Sport zřejmě neudělá: "Pokud se vrátí [zpět do Fordu Fiesta RS WRC], tak nasadíme další auto a pojede vedle Camilliho." Zajímavé také je, že v Carlos Paz jsou zástupci Toyoty, kterým neunikly skvělé výkony Evanse ve WRC2 i v britském šampionátu. V servisním parku se hodně nahlas mluví o tom, že by jej japonský tým rád získal do svých služeb.
"Elfyn by byl pro ně perfektní. Je to aktivní jezdec, má za sebou dvouletou zkušenost s WRC a rychle se učí. Když nic jiného, tak je perfektním jezdcem číslo 2," řekl nejmenovaný zástupce jednoho týmu. V Argentině byl na seznamovacích jízdách také Esapekka Lappi. Tovární jezdec Škody v této sezoně je u Toyoty vysoce ceněn a Mäkinen jej chce získat do týmu.
"Byla to dlouhá cesta," řekl Fin Jonovi Desboroughovi, redaktorovi 'blackmorevale.co.uk'. "Ale bylo to důležité. Pronajal jsem si auto a podíval se na všechny zkoušky. Bohůžel jsem asi zlomil něco na zavěšení toho vozu. Ale je to OK, protože auto bylo vypůjčeno jménem mého spolujezdce," zavtípkoval Esapekka Lappi.
AKTUALIZACE: Na RZ3 ale musel Elfyn Evans vzdát po problémech s elektronikou svého Fordu Fiesta R5. Po RZ2 figuroval v rámci WRC2 na druhém místě za Peruáncem Nicolásem Fuchsem.