Za necelé dva týdny by měly začít vývojové práce na novém Fordu Fiesta RS WRC 2017. Začátek prací na třetí generaci vozů WRC začne, dle všeobecného očekávání, s prototypem vycházejícím z aktuálního auta. "Díky tomu budeme schopni vyzkoušet naprostou většinu dílů," slibuje si Malcolm Wilson. "Není třeba se obávat, s vozem 2017 budeme na scéně."
"Sice začínáme později než všechny ostatní týmy, ale máme velmi silný tým. Jsem přesvědčen o tom, že vždy, když je to potřeba, odvedeme dobrou práci," věří svému týmu Wilson. Jako první začne s vozem jezdit jeho syn, Matthew. Následne do vozu usednou také jezdci týmu Eric Camilli a Elfyn Evans. "Většinu z prvotní fáze testů obstará Matthew." Určitý prostor by měl dostat také Henning Solberg.
"Má spoustu zkušeností a velkou vášeň pro techniku. Může být tedy velkým obohacením pro tým," slibuje si od Henninga Wilson a dodává: "určitě nepoužijeme žádné další jezdce zvenku". Další důležitou otázkou je, jak skloubit nový závodní vůz s novým Fordem Fiesta. Ten by měl být odhalen zřejmě až na autosalonu v Ženevě 2017 (březen).
Jenže MS začíná, jako obvykle, v lednu v Monte Carlu. Může se tedy M-Sport postarat o světovou premiéru vozu? Jenže homologační kritéria FIA vyžadují, aby výrobce sériově produkoval vůz, ze kterého závodní stroj vychází. Což by mohl být problém.