Pokud jde o startovní pořadí, tak mají Sébastien Ogier a Hayden Paddon odlišný názor. Zatímco podle mistra světa jde o jednoznačnou nevýhodu, Novozélanďan to tak jasně nevidí: "Podle mě se o tom až moc namluvilo. Jenom proto, že si jedna osoba pořád stěžuje, tak se o tom letos tolik mluví."
Ke slovní výměně mezi oběma jezdci již došlo několikrát během roku. Tovární pilot Hyundai připomněl jezdci Volkswagenu, že ve druhé polovině roku může z jeho startovní pozice plynout také výhoda. "Na posledních šotolinových soutěžích měl možná trošku smůlu, protože bylo sucho.
Ale to je na našem sportu krásné. Kdyby ale bylo mokro, měl by dost podstatnou výhodu. Situace se může dost rychle změnit," poznamenává Hayden Paddon. Navíc se situace na asfaltových soutěžích může rychle změnit: "Před námi jsou asfaltové soutěže, na těch je lepší startovat jako první. Najednou bude mít zase výhodu."
Letos může startovní pozice hrát větší roli než v minulosti, protože jezdci VW musí čelit větší konkurenci v podobě Hyundai. "Změnilo se to, protože náš tým je letos více konkurenceschopný. Dříve zdolávali [Volkswagen] konkurenci, i když jeli jako první na trati. Teď je startovní pořadí rozhodujícím faktorem."
"Dokážete pochopit jeho frustraci z čištění trati, ale taková jsou v šampionátu pravidla. Pokud by si chtěl vyměnit svoje místo se mnou, tak bych byl šťastný, protože by to ukazovalo, že vedu šampionát. Pravidla je ale třeba změnit, je potřeba vrátit prvek sportu do WRC. Na Novém Zélandu startujete podle pořadí v šampionátu jenom první den, pak už se jede podle pořadí v soutěži.
I když ztratíte nějaký čas první den, stále máte dost prostoru jej získat zpět. Rozumím frustraci Ogiera, ale nejezdíme okruhy [kde jsou podmínky pro všechny stejné] ale rally. To je krása našeho sportu a měli bychom to pochopit."