Tým, kterému v aktuální sezoně WRC patří druhá příčka mezi konstruktéry, prototyp vozu v různých vývojových variantách testuje už od dubna. A to v různých koutech Evropy za různých podmínek. Závodní vůz má svůj základ v třídveřovém provedení modelu Hyundai i20.
Nová pravidla dala konstruktérům větší volnost v oblasti aerodynamiky. Právě aerodynamika se ještě v závěrečné fázi testování před koncem roku 2016 bude dolaďovat. Auta budou mít také vyšší výkon, motor by měl dávat až 380 koní, zrychlení vozů pomůže také aktivní centrální diferenciál.
"Pravidla pro rok 2017 umožnila týmům, aby začaly s bílým listem papíru. Tato výzva pozvedne úroveň zábavy ve WRC kolem tratí po celém světě. Auta budou mít více výkonu, my jsme do nového vozu vložili zkušenosti získané ze dvou kompletních sezon v MS. Začali jsme na voze pracovat v dubnu, prvotní testy se soustředily na motor.
Později jsme začali sledovat chování zavěšení, diferenciálů a aerodynamiky. Jak pro motor tak i pro šasi chystáme ještě v průběhu tohoto roku menší evoluci. Těšíme se, až ukážeme finální verzi našeho auta pro rok 2017," řekl šéf týmu Michel Nandan.