Po svém osmiminutovém výletu mimo trať Kris Meeke řekl: "Bylo to docela zvláštní. Hned od první zatáčky toho testu jsem s vozem bojoval. V první zatáčce jsem měl velký, opravdu velký, moment. Šlo o levotočivou zatáčku nahoru do kopce.
Nemohl jsem udržet zadek auta ve stopě. Uvědomil jsem si to a jenom jsem se snažil udržet svoji pozici, kterou jsem měl. Nechtěl jsem udělat něco stupidního, ale pak v lehké pravé přes horizont se mi utrhl zadek auta a otočil jsem se o 90° v nájezdu do levotočivé zatáčky a bylo po všem," řekl jezdec Citroënu.
"Každý kilometr bereme jako test a poznání nového auta. Uvidíme, co se stane zítra [v neděli]," řekl Meeke. Jenže v neděli už novinářům neřekl nic. Týmový kolega, Craig Breen, na tom nebyl o nic lépe, avšak jemu se podařilo auto udržet na cestě: "Bojuji s tím, abych dostal dobrý pocit ze zadku auta.
Nemůžu ho udržet ve stopě a připravuje mi to dost strašidelných momentů. Na některých zkouškách to není tak špatné a zvládám to, ale na jiných Vás to prostě dostane. Bojím se toho, abych neudělal něco hloupého." Meeke s C3 WRC havaroval čtyřikrát během tří týdnů (počítají se do toho i testy).
Na konci soutěže Brit řekl: "Tým má ještě hodně práce". S tím souhlasí i jeho Irský kolega: "Máme ještě trošku práce, ale věřím klukům v továrně. Toto auto má velký potenciál a myslím, že s ním můžeme dosáhnout velkých věcí."