DISKUZE K ČLÁNKU KVALIFIKACE GP LAS VEGAS: Ferrari by mělo první řadu, Sainz doplatil na podivnou penalizaci

Teprve třetí kvalifikace v Las Vegas a jejím vítězem se stal Charles Leclerc. Společně s Carlosem Sainzem dominovali ve všech 3 částech, nešťastná je snad jen penalizace 10 míst na startu pro španělského jezdce. Radovali se u Williamsu, přičemž oba jezdci se dostali do Q3 a zítra by měli odstartovat z 3. řady.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: KVALIFIKACE GP LAS VEGAS: Ferrari by mělo první řadu, Sainz doplatil na podivnou penalizaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 18.11.2023 16:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Já se osobně plně ztotožňuji s názorem Verstappena (a dalších kdo ho mají v podstatě stejný)...závod v Las Vegas je show.

    Trať je typicky městská...ale myslím že z těch městských okruhů patří k těm lepším.

    Jako fanoušek Williamsu jsem ale přirozeně spokojený...ještě aby to oba kluci zítra potvrdili v závodě.

    PS: Že by Sargeant ožil díky tomu že to tady Williamsu celkově svědčí?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      Mám tentýž názor.
      Jen jako fanda McL příliš spokojen nejsem 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Většina amerických závodů byla víceméně show a hlavně na těch městských se až v poslední chvíli nebo už po ní vylizovaly průšvihy. Trať je spíš horší průměr, určitě byla zajímavější ta v Long Beach - je to v podstatě takový Dallas s delšími rovinkami. Otázka je, jestli můj oblíbený tým pojede ve stejných kolejích jako obvykle.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Dnes je to mnohem víc o show...kdysi F1 přijela do Ameriky a ta show byla vedle závodu...dnes je show integrovaná do samotného závodění.

          Já teď hodnotím okruhy podle toho jak se na nich dá za současných podmínek závodit (tzn. předjíždět a najít víc závodních strategií)...primárně okruhy s dlouhými rovinkami (a technickymi pasážemi) umoznuji rozhodovat se mezi nastavením na menší přítlak a rychlost na rovinkách...a větším přítlakem a rychlejším průjezdem zatáček.
          Paradoxně některé profilem pěkné tratě jsou na závodění nudné.

          Určitě by bylo zajímavé jaké by to bylo nyní na okruhu Long Beach.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu