DISKUZE K ČLÁNKU Brutální monstra se budou těžko řídit, Brundle se ale obává o kvalitu závodění
Nová generace vozů bude podle bývalého jezdce Martina Brundlea velmi náročná na ovládání. Monstra budou v zatáčkách mnohem rychlejší a piloti budou zažívat větší přetížení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brutální monstra se budou těžko řídit, Brundle se ale obává o kvalitu závodění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000635
10:27 13.01.2017 84.42.202.XXXPokud se letos stanou monoposty těžko ovladatelnými, tak to F1 vrátí do éry, která nabízela vzrušení a skutečné závodění s někdy nepředvídatelnými zvraty, kde měl jezdec daleko větší vliv na výsledek, než v poslední době. -
jumpman
08:00 13.01.2017 178.255.168.XXXOtázkou je, co si kdo představí pod pojmem "závodění" protože já za závodění neberu to, že se ten vepředu fakticky nemá možnost bránit, jakmile má trochu starší pneumatiky, nebo si nemůže otevřít křídlo. Sice statisticky to vypadá dobře, když je x předjetí za závod, ale to správné napětí a hodnota předjetí upadla. Je třeba najít správný kompromis mezi možností se bránit a technickou nemožností předjetí. Podle mě by dost pomohlo třeba i to, že by jezdci měli volně k použití DRS dle své odvahy a vůle. Podle mě, se v F1 stejně předjíždělo nejčastěji tak, že ten vepředu byl donucen k chybě a chybu nikdo neudělá, když není nucen jet na limitu jak svém, tak vozu....-
Hr3bec
09:22 13.01.2017 85.135.106.XXXSouhlas. Taky to tak vidím. Ale s tím DRS by jsi narazil, protože by to neprošlo skrze bezpečnost. Už tak to tam ovládají jak kosmonauti raketoplán. Stejně jsou pořád alfou a omegou pneumatiky. Snad se ty infa od Pirelli potvrdí a ty jejich nové směsi budou opravdu fungovat a nebudou tak náchylné na jízdu v závěsu. Osobně od 2017 sezony moc nečekám co se závodění týká, protože tam budou nejspíš zase obří mezery mezi týmy a budeme čekat 3 roky než se to srovná. Ale nechám se rád překvapit.-
jumpman
11:20 13.01.2017 178.255.168.XXXno, jenže o tom to je. Bezpečnost. Jak máš obdivovat jezdce, který se bojí cokoliv riskovat a je v podstatě ve stejném nebezpečí jako já v obýváku u televize, když se na něj dívám? Běžný provoz je dnes asi o 1000% riskantnější, než to mají jezdci v F1 a měl by se tam vnést opět prvek, který oddělí chlapy od dětí...
-
-
Mike17
11:17 14.01.2017 93.99.87.XXXKdyby měli volné používání DRS, předjíždění by rázem hodně ubylo. Dnes jsme rádi, když má pilot během rovinky šanci dostat se na úroveň předjížděného a pak ho zkusit na brzdy dostat. Nemít rozdíl v DRS, přijedou téměř pokaždé do zatáčky daleko za "předjížděným" a nebude mít na nějaký pokus ani šanci. Když se vozy v zatáčkách za sebou nedokáží udržet, zničil bys drtivou většinu možností k předjíždění. Sledovat vláčky jezdící konstantně 0,5s za sebou chce asi málokdo.-
jumpman
13:18 14.01.2017 178.255.168.XXXsi mě asi nepochopil, já to myslel tak, že by to DRS měli volně k dispozici během celého okruhu a záleželo by na odvaze pilota, kdy si to zapne...
...tzn větší prostor pro chybu a přiznejme si to, dnes jsou stejně ty DRS nastaveny tak, že pomůžou přiblížit se, ale k předjetí to úplně není...
-
-