DISKUZE K ČLÁNKU Renault do Spa a na Monzu míří s vylepšeným motorem i mapováním
Zvěsti kolem motoru Renaultu pokračují. Tým připustil, že žádné významné aktualizace do začátku příští sezóny neplánuje, nicméně na pořadu dne jsou aktualizace pro dva velmi rychlé závody v Belgii a Itálii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault do Spa a na Monzu míří s vylepšeným motorem i mapováním
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
10:19 22.08.2017 81.19.11.XXXJestli bude schopen Renault porazit ve SPA a na Monze FI a Williams, jsou již jakékoliv diskuze o slabém motoru Renaultu více méně bezpředmětné a nová prohlášení Maxe a TR směrem k Renaultu opět zbytečná. Já rozumím rétorice RB group, ale není to úplně fér. Renault se motorově a vývojem srží toho, co řekl v zimě a co dobře RB věděl. Jejich ztráta na čelo je nyní více jejich vlastním šasi než motorem!-
uzivatel001639
10:39 22.08.2017 89.111.77.XXXNo nevim jestli je u RB ztrata vinou sasi, mozna na zacatku roku, ale ted uz si to nemyslim, dost na nem zamakali. To jestli Renault porazi FI a Williams, muze byt i vlivem sasi Renaultu, protoze preci jen do toho asi sype jine penize. Williams pada, ale FI se docela drzi, takze jsem zvedav na souboj FI a Renault. Jestli je dokazou porazit tak -
Mike17
11:47 22.08.2017 185.149.128.XXXMyslím si, že stačí porovnat výsledky na tratích, kde výkon není tak podstatný (Monako, Maďarsko) s těmi ostatními a je dost viditelné, kde je problém. V šasi fakt ne.
Takže kritika je naprosto fér. Fér není slibovat 4 roky konkurenceschopný motor, který stále nejsou schopni dodat.-
Adi
15:29 22.08.2017 81.19.11.XXXNo vidím, že v Maďarsku dojel Max 5. Popravdě neočekávám, že by měl RB nějak zásadní problém při čistém závodě hůř ve Spa a v Monze hůře než 5. a 6. V Monacu dostali na zadek od Ferrari a Mercedes porazili díky strategii, ale nebyli rychlejší, navíc víme,že na technických tratích má Mercedes trochu problém díky svému rozvoru. Až do GP Španělska mělo RB bídné šasi (vzhledem k možnostem). Maďarsko jasně ukázalo že motor v závodním tempu není problém, RB má top 3 šasi q dokonce se proslýchá, že Mclaren ho má min srovnatelný. Takže opakuji, je od RB nefér hovořit o tom,že ve Spa a Monze nemají šanci kvůli motoru...-
Mike17
23:06 22.08.2017 185.149.128.XXXNo, všiml sis sice, že v Maďarsku dojel Max až 5-tý, ale nevšiml sis, že to bylo trestem, který Max dostal a vožením se za Hamiltonem, za kterým dojel o 0,4s. V Monaku dojeli před Mercedesy a lepší výsledek nedosáhli jen kvůli tomu, že se tam nedá předjíždět. Oba dojeli 0,5s za někým. A teď to zkus srovnat se závody, kde motor dělá hodně. Silverstone ztráta 52s, Kanada 35s. Tedy ne 3,7 a 13,2s díky nemožnosti přrdjetí. Rozdíl ne?
Ale rychlost monopostu bych srovnával spíš v kvadách, kde se ti nepromítne to, že se někdo vozí půl závodu za někým, dostane pentli, nebo s někým koliduje.
V Monaku ztráceli 0,3s, v Maďarsku 0,5s, Silvertone 1,8s, v Kanadě 1,0s. Už ti to něco naznačuje? Pro mne známka toho, že RB má srovnatelné šasi s konkurencí, ne-li lepší. Jak je na tom Mclaren je dost těžký hodnotit, když furt něco testují a sotva někdy dojedou. Ale špatný to nebude. Každopádně je jasné, že mají proč (RB) si na motor stěžovat a právě kvůli motoru mají šanci na úspěch jen když bude pršet.
-
-
-
-
uzivatel001639
10:15 22.08.2017 89.111.73.XXXJsem zvedav na narust vykonu u Renaultu. Honda ma privezt snad cca 15 koni navic s vyhledovymi 40 konmi teto specifikace pro dalsi zavody. Tech 15 koni je jako kdyz plivne do more, nula nula houno