DISKUZE K ČLÁNKU Magnussen upozorňuje na další problém ochrany kokpitu Halo: zatáčku Eau Rouge

Kevin Magnussen po testech v Barceloně kritizuje ochranu kokpitu Halo, která je od letošní sezóny pro všechny povinná. Podle něj je hnusná, odvádí pozornost a může způsobit problém v zatáčkách s převýšením, jako je Eau Rouge v Belgii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Magnussen upozorňuje na další problém ochrany kokpitu Halo: zatáčku Eau Rouge

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 05.03.2018 18:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 05.03.2018 15:17
je to na jezdcích, pokud to budou bojkotovat,… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 05.03.2018 16:29
Jako že jezdec pod smlouvou bude bojkotovat F1?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Formule byly vždy otevřené vozy a silně se v nich umíralo, ale nikdo se nesoudil, nikdo se nesnažil ze smrti závodníka třískat peníze. Přitom by stačilo, kdyby jezdci podepsali nějakou smlouvu nebo něco takového, že si uvědomují nebezpečí otevřeného kokpitu a možnosti vážného zranění až smrti. A bylo by po ptákách...

    Když si vzpomenu, v čem jezdil Fangio, bez pásů, bez deformačních zón a bez dveří, kdy mohl kdykoli z auta vypadnout - těch mrtvých bylo a soudil se někdo?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    je to na jezdcích, pokud to budou bojkotovat, halo se zruší,.. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      46.135.84.XXX
      Jako že jezdec pod smlouvou bude bojkotovat F1? Chtěl jsi tuto možnost spíš nechat stájím, ne? 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Konečně parádní názor. Já toho Magnussena nakonec začnu mít rád. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    83.208.30.XXX
    Uvidíme po prvních závodech. Ono je totiž něco jiného, hodnotit Halo po tréninku, něco jiného po závodě, kdy se na trati prohání dvacet pilotů v plné závodní rychlosti. To skutečně může být všechno jinak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu