Nový Duster dostal oficiální ceník. Stále je překvapivě levný, jako čtyřkolka už ale není nejlevnější

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 11. ledna 2018, 10:53 Google+

Dacia už od představení nového Dusteru slibovala, že zatímco jeho kvality půjdou raketově nahoru, cena se bude i nadále držet při zemi. Na domácím trhu jsme dlouho čekali jak to dopadne, nicméně po zveřejnění oficiálního ceníku můžeme jen uznale pokývat hlavou, že Dacia své slovo bezezbytku dodržela. O svůj statut nejlevnější čtyřkolky na trhu už však přišla.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nová Dacia Duster

Nová Dacia Duster | foto: Dacia

Sdílejte článek

Základ nabídky tvoří výbava Access s motorizací 1,6 SCe o výkonu 84 kW (114 k) s pohonem pouze předních kol, kterou pořídíte za 259 900 Kč. Navzdory nízké ceně však základní Duster nabízí téměř plnou bezpečnostní výbavu, ve které chybí pouze asistent pro sjezd z kopce (dodávaný pouze s pohonem 4x4) a systém sledování mrtvého úhlu, který je dostupný až v nejvyšší verzi Prestige. V oblasti komfortu však čekejte naprosté minimum, obejít se budete muset bez rádia nebo klimatizace.

Pokud toužíte po pohonu 4x4, Duster patřil dlouhá léta k tomu nejlevnějšímu na českém trhu. Tento statut mu sice patří i nadále, nicméně na postu zcela nejlevnějšího vozu s pohonem všech kol ho opět vystřídala Suzuki Ignis. To však nic nemění na skutečnosti, že s cenou 335 900 Kč nabídne Duster mnohem víc prostoru a pocitu bytelnosti, než malá Suzuki.

Pohon všech kol je dostupný až od výbavového stupně Essential, se kterým už přichází i bohatší vybavení včetně podélně a výškově nastavitelného volantu či možnosti připlatit si 13 900 Kč za metalízu, 3 500 Kč za přední mlhovky nebo 15 000 Kč za klimatizaci. Dělená sedadla 1/3 - 2/3 a rádio s MP3, Bluetooth handsfree a digitálním příjmem DAB už je však standardem.

Pokud byste však chtěli jiný motor než základní benzínovou 1.6 SCe, nabíhí se hned několik variant. Tou první je dieselová 1,5 dCi s výkonem 66 kW (90 k), která začíná ve výbavě Essential s pohonem 4x2 na částce 338 900 Kč. Následuje přeplňovaný benzínový motor 1,2 TCe s výkonem 92 kW (125 k), který ve výbavě Comfort vyjde na 350 900 Kč (4x2) nebo 395 900 Kč (4x4). Poslední variantou je pak opět diesel 1.5 dCi, ovšem tentokrát s výkonem 80 kW (109 k), který začíná ve výbavě Comfort na částce 376 900 Kč (4x2), popřípadě 421 900 Kč (4x4).

Poslední jmenovaný motor se pak objevuje i ve dvou nejdražších modelech, které najdeme ve výbavě Prestige. Levnější variantou nabízí tento motor doplněný o automatickou šestistupňovou převodovku EDC s pohonem předních kol za 438 900 Kč a zcela nejdražší varianta nabízí pohon všech kol a manuální šestistupňovou převodovku za 448 900 Kč.

Ani tyto ceny však nejsou konečné, neboť v ceníku se objevuje příplatková výbava v podobě metalického laku, automatické klimatizace, bezklíčového odemykání a startování, kamerový systém Multiview a řada dalšího. Skutečně náročný zákazník tak cenovku půl milionu snadno překročí.

Vytisknout

Diskuze: Nový Duster dostal oficiální ceník. Stále je překvapivě levný, jako čtyřkolka už ale není nejlevnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

reklama

Doporučujeme

Škoda Karoq Lazerian cílí na nejmenší

Proč právě Škodu Karoq Lazerian budou milovat vaše děti?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud