DISKUZE K ČLÁNKU Namáhavá Formule 1 aneb když když je pilot na dně sil

Dohady o tom, zda je současná Formule 1 "těžká" či nikoli budou mít zastánce i odpůrce. Když se ale vydáme do historie, pak si do jisté míry můžeme udělat obrázek, co vlastně bylo a co nebylo obtížné. Vedro, zdravotní indispozice nebo prostě shoda okolností.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Namáhavá Formule 1 aneb když když je pilot na dně sil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 30.06.2016 14:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» murphy666 (Hlasovali 2 lidé) 26.06.2016 21:43
Dnešní F1 je na rozdíl od té z let minulích… »
» snebka (Hlasoval 1 člověk) 26.06.2016 21:24
Pokud si dobře vzpomínám tak Hawthorn se v Belgii… »
» kik (Hlasoval 1 člověk) 29.06.2016 18:23
Neměl svého času Mansell ještě před příchodem k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kik

    kik

    78.45.89.XXX
    Neměl svého času Mansell ještě před příchodem k Lotusu zlomené obratle o kterých Chapmanovi neřekl (přesněji řečeno zalhal, když se ho na to Chapman zeptal)?
    A to se ani nemluví o tom, že v Monacu si piloti oblepovali před závodem prsty a stejně je měly plné prasklých půchýřů z neustálého řazení. Tak si tak občas říkám, co by dnešní boys dělali se starými vozy např. právě v Monacu, Brands Hatch nebo Ringu. Ostatně svého času Nick Heidfeld po projetí starého Ringu obdivoval ty, kteří tam závodili.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Pravda pravdoucí, ale s tím zraněním to bylo trošku komplikovanější. Mansell si zlomil obratel už v roce 1977, když jezdil Formuli Ford 1600. Podruhé do něj v Oulton Parku 15. září 1979 najel Andrea de Cesaris a obnovil mu nejen původní zlomeninu, ale ještě přidal dvě další. Krátce nato mu přišla pozvánka na test v Paul Ricardu, a když Chapman položil onu zvídavou otázku: "Nejsem si jist, jestli to vyjde, slyšel jsem, že jste měl hodně ošklivou nehodu" Nigel suverénně opáčil. "Kdepak já, to byl někdo jiný, jen má podobné jméno!" V konkurenci Jana Lammerse, Stephena Southa, Elia de Angelise a Eddie Cheevera dostal na rok 1980 smlouvu testpilota a absolvoval svůj debut v F1. Ale jak sám říkal, tolik prášků proti bolesti už nikdy potom nespolykal...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • murphy666

    murphy666

    46.23.50.XXX
    Dnešní F1 je na rozdíl od té z let minulích procházka růžovím sadem 03 Dříve to byla pro piloty makačka...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    62.209.207.XXX
    Pokud si dobře vzpomínám tak Hawthorn se v Belgii 55 také přiotrávil. Ono obecně se tyhle věci stávali v 50. letech docela často vždyť i sprintové závody trvali často přes hodinu což s těmi vozy byla velké dřina natož více než tříhodinové. 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama