DISKUZE K ČLÁNKU Ochrana kokpitu v podání Red Bullu ještě zdaleka není odloženou záležitostí

Na řešení ochrany kokpitu v podání Red Bullu už možná mnozí zapomněli, přesto jeho řešení zvané aeroscreen nebo vrchlík, připomínající spíš ochranný štít v letadle, nemá odzvoněno. Alespoň FIA se této myšlenky dosud tak docela nevzdala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ochrana kokpitu v podání Red Bullu ještě zdaleka není odloženou záležitostí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 19.01.2017 11:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 18.01.2017 19:13
Je určitě estetičtější, na něco praktičtější, na… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 19.01.2017 11:38
kolik že to říkal Lauda, že je přijatelné riziko?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zipp

    zipp

    94.112.38.XXX
    Ještě že tak. Když už něco takovýho cpát na F1, tak alespoň tohle, jen ne to hnusný halo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Řešení RedBullu především vypadá podobně, jak svého času vypadali větrné štítky vozů F1. Tudíž to má nějakou oporu a je to opravdu viditelně jen větrný štítek.

    Hallo vypadá jak bugina... to nemá s Formulí 1 nic společného.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    90.183.77.XXX
    Tak si říkám, že Redbulí řešení je možná i lepší, a to proto, že vypadá alespoň trošku logičtěji, dejme tomu, že vipadá jako ... Kabriolet... Tedy otevřené auto má také vpředu sklo, TJ já bych možná už raději volil tohle řešení, snažil se o tenké sloupky a pořešil výšku

    Tamto je asi jednodušší ohledně výhledu, ale je to stupidní i když by to teoreticky navazovalo na ochranný oblouk, nebo na nějaké ...Bugyny.

    Takže nakonec doufám, že vozy budou tak rychlé a havárie ta brutální, že to bude stát za to a dávat smysl.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je určitě estetičtější, na něco praktičtější, na něco ne. Ovšem to hlavní tam zaznělo, F1 není uzavřený vůz a já si myslím že to je alfa omega. Je to o tom jestli z formule F1 kvůli bezpečnosti se budeme snažit dělat kokpit uzavřený či to k tomu bude směřovat. Za mě tvrdím že bezpečnostní riziko otevřeného kokpitu je přijatelné.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        kolik že to říkal Lauda, že je přijatelné riziko? 20%? 03 to si myslím dnešní monoposty mnohonásobně převyšují. já nevidím jediný důvod jakékoli takové zvěrstvo na současné vozy montovat. za chvíli nějaký koumák přijde s tím, že odkrytá kola jsou sice znakem formulových vozů. ale jsou bezpečnostním rizikem a proto je zakryjeme. schválně - za jak dlouho se tak stane.........

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama