DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton si nebere servítky a strhal současnou F1. Jedna věc ho ale naplňuje optimismem

Trojnásobný mistr světa byl hostem odpolední show na BBC Radio 5, kde se krom jiného rozpovídal o nešvarech současné Formule 1. Jedním z nich je i zvuk hybridních motorů, který Brit označil za "strašný".

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton si nebere servítky a strhal současnou F1. Jedna věc ho ale naplňuje optimismem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 23.02.2017 11:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 5 lidé) 22.02.2017 22:13
Paradoxně vzato, hluk každého stroje je důkaz… »
» uzivatel000513 (Hlasovali 3 lidé) 22.02.2017 23:51
to je sice hezký ale na zavodech mě osobně nikdy… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 23.02.2017 08:17
Zajímavý, že ti dali mínusy za něco, co je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000513

    uzivatel000513

    46.149.119.XXX
    to je sice hezký ale na zavodech mě osobně nikdy nezajimala technická dokonalost v učinosti motorů

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Paradoxně vzato, hluk každého stroje je důkaz technické nedokonalosti a neefektivnosti. Pokud by stroj fungoval 100% efektivně, bude naprosto tichý, a naopak čím víc je hlučnější, tím více energie se spotřebovává zbytečně.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Zajímavý, že ti dali mínusy za něco, co je fyzikálním faktem. 12

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Rikaji, ze F1 je vykladni skrin technologii, takze nejaka spickova technika tu byt musi. Chapu, ze nekdo chce hluk, ale na druhou stranu je potreba mit pohony adekvatni dobe, tzn. ze dnesni pohony jsou OK, automobilky to chtej, jinak pujdou pryc. Pokud je auto rychle, ma vykon neni co resit, bude to spicka. Nesmi se z toho ale delat zavod World Solar Challenge, kde je pomalu dulezitejsi jen dojet do cile. Omezeni prutoku paliva bych rekl, ze je vetsi problem nez hluk, protoze auta setri a nemaji rychlost

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jelda92

      Jelda92

      93.153.33.XXX
      To co píšeš je pravda, ale vůz F1 musí působit jako vrchol motorsportu a ne jako větší autodráha pro dospělé. Tyhle V6 motory jsou prostě katastrofa a působí to jako F2 a ne jako F1. Kdyby aspoň nechali otáčky motoru(18 000 ot/min) jako předtím, finální zvuk turba by určitě zněl mnohem lépe. Sice by to zase zvýšilo spotřebu, ale něco takového mě třeba přijde jako nesmysl ve F1. Kdyby se zavedli pravidla co byla třeba 15-20 let dozadu, to by byla paráda. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama