Haas objasnil příčinu Magnussenova odstoupení

Robert RoBertino Pavelka, 10. července 2017, 13:05 Google+

Haas se v Rakousku prezentoval v tom nejlepším světle a i když na nejužší špičku neměl, mohl nechat zbytek startovního pole za sebou. Grosjean to dokázal, ale Kevin Magnussen prožil jeden z těch černějších víkendů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Při sobotním pózování s pitbabes měl Magnussen ještě důvody k úsměvu

Při sobotním pózování s pitbabes měl Magnussen ještě důvody k úsměvu | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Sdílejte článek

Přitom v kvalifikaci to vypadalo nadějně, Dán zajel v první části velice solidní čas 1:06,143 a zajistil si bez problémů postup do Q2. Jenže sedm minut před koncem úvodních kvalifikačních jízd hlásil při výjezdu ze zatáčky Remus defekt levého zadního závěsu. Mechanici přes veškerou snahu nedali vůz dohromady a Magnussen tak musel startovat z 15. pozice, i když by měl určitě na víc.

V závodě se Magnussen poměrně rychle propracoval na 11. místo a od šestého kola stahoval náskok na Lance Strolla. Dotíral pak na něj až do 28. okruhu, kdy se na rovince před zatáčkou Schlossgold za zádí jeho vozu objevil zlověstný obláček. O dvě zatáčky dále už bylo jasné, že pro něj závod skončil.

img-responsive

Kevin Magnussen prožil v Rakousku smolnou sérii | foto: Haas F1 Team

"Příčinou byla poškozená jedna trubka v hydraulice. Dostala se do systému DRS a všechna kapalina vytekla, to byla příčina. Tím byl postižen celý hydraulický systém, vůz ztratil všechen olej a nefungovala převodovka. Vypadá to, že u trubky byl problém s těsněním nebo v jiném místě spoje, což trubku poškodilo. Mohlo to být způsobeno kvůli instalaci nového křídla, které jsme poprvé použili v Baku, proto se nic podobného nestalo dříve. Dáme to do pořádku," vysvětlil situaci manažer týmu Günther Steiner.

Nebyla to jediná potíž, se kterou Magnussen bojoval. Steiner uvedl, že dánský pilot doplatil na úlomky na trati. Několik se jich dostalo do chladicího systému a proto Kevinův vůz trpěl přehříváním.

"Máme za to, že se to stalo někdy v devátém nebo desátém kole. Auto se přehřívalo, kdyby se chovalo normálně, mohl Magnussen mnohem více útočit. Takhle jsme museli zpomalit, protože nějaký kousek Styroforamu zůstal zaklíněn v chladicím kanálu. Neměli jsme zkrátka nejšťastnější den," posteskl si Steiner.

Manažer týmu Haas neopomněl zdůraznit, že oba vozy mohly bojovat o TOP 10. Takhle byl aspoň spokojený s výkonem Grosjeana. "Co víc už bychom měli udělat? Byli jsme nejlepší ze »zbytku světa«, a to je fakt. U Romaina fungovalo všechno dobře, odvedl výbornou práci," dodává Steiner.

Vytisknout

Diskuze: Haas objasnil příčinu Magnussenova odstoupení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fernando Alonso se do Ferrari nevrátí

Ferrari sdělilo Alonsovi, že o něj nestojí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud