DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA sektorů: Kde si Verstappen prohrál kvalifikaci a jakých rychlostí piloti dosahovali?

MEXIKO - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si piloti vedli v jednotlivých sektorech mexického okruhu během kvalifikace a co bližšího z toho můžeme o jejich formě před závodem vyvodit? S jakou strategií do něj půjdou?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA sektorů: Kde si Verstappen prohrál kvalifikaci a jakých rychlostí piloti dosahovali?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 29.10.2017 18:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 29.10.2017 13:28
Šťastný Vettel, to jsem spíše reflektoval to, jak… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 29.10.2017 09:12
Zvládne to, protože s takovou maximálkou bude mít… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 29.10.2017 13:09
Pokud má McLaren šasi na +- podobné úrovni jako… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    10.151.145.XXX
    Šťastný Vettel... aby byl šťastný i po startu vedle Maxe. 12

    Ještě mě pobavil Fernando čekající na specifikaci 4.0 kterou Honda doposud nevynalezla. Redakce dnes baví. 12 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Šťastný Vettel, to jsem spíše reflektoval to, jak po kvalifikaci zářil štěstím z úspěchu. Nemyslel jsem to ve smyslu toho, že měl kliku. A ani u té Hondy moc nerozumím tomu, co je na tom k pobavení - to nebyl účel. Takové jsou zprávy z továrny.. letos nebude, protože prostě stále není ani na stolici.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        10.151.145.XXX
        Nemyslel jsem to zle, právě naopak. A prostě jsem si v tom našel kapku ironie.

        Seb odjel suprové kolo ale RB bývá v závodě obvykle hodně silné a Max na startu nebezpečný, takže nemyslím že Vettel bude v neděli večer nejšťastnější.

        A verze 4.0 má McLaren slíbenou už od léta, pokud si pamatuji měla to být verze která přesvědčí McLaren o pokroku Hondy... tak mě těší jak Honda "drží slovo".

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    91.141.3.XXX
    No nevím jestli "španěl" zvládne ten ukrutný výkon navíc příští rok. Jestli si polepší o těch závratných 2km/h navíc na maximálce tak mu už asi ulitne auto pod zadkem 03

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Zvládne to, protože s takovou maximálkou bude mít ještě pořádnou porci bodů přítlaku navíc 13

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        91.141.3.XXX
        Doufejme, ze to bude jak říkáš, že to nebude jako u TR, které mění turbo a asi i Ricci. Proste se mi zdá, že je to podáváno jako přechod na Mercedes jak s ohledem na spolehlivost tak hlavně na výkon. No Mercedes to fakt není, stačí se podívat na tabulku max rychlosti a je tam prostě vidět Honda a Renault pohromade +/- nula nula nic, oboje s dost velkou ztrátou na Mercedes 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Záleží jak se na to koukáš. Ono Verstappen má novej motor Renault a dokáže s ním mít tolik přítlaku že je v první řadě. Ricci bude měnit motor za novější spíše ze strategického důvodu kvůli nepovedené Q. Jestli Verstappen s tímto motorem zvládne konec sezony, bude to dobré znamení. Ono je vůbec dobře že Renault ten upgrade uvolnil ještě v tomto roce, projde to zkouškou na trati, to je k nezaplacení, a když se objeví chyba, budou mít ještě nějakej čas reagovat. Honda taky půjde nahoru, měla by, uvidíme jak s ní bude jezdit TR.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Pokud má McLaren šasi na +- podobné úrovni jako RB, tak by mohlo letos vyhrávat závody, třeba včera RB na vítězství v kvalifikaci mělo, a dnes pokud to Max nerozstřelí hned v první zatáčce, bude nej favorit na vítězství. A to je oproti Hondě celkem pokrok.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Tak McL (a hlavně Alonso) celou dobu v Mexiku atakují první osmičku, což mi špatné nepřipadá! To, že vypustili konec kvaldy je logický krok vzhledem k penaltě, jež obdrželi. Takže ta nic nedokazuje.
        Já myslím, že ten přechod na Renault je hlavně z toho důvodu, že chtějí alespoň občas vyhrát a trápit špičku. Honda je na tom co do spolehlivosti podobně jako René, ale na vítězství výkonem nemá ani náhodou. René ano. Alespoň v RBullu, který v Mexiku je podle mého jasný favorit!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama