DISKUZE K ČLÁNKU Schumachera zdolám. Těžko říci, jaký to bude pocit, svěřuje se Hamilton

V Grand Prix Maďarska se Mercedes představí jako tým, který může potvrdit obrat v šampionátu. Hamilton díky různým okolnostem stáhl náskok na doposud vedoucího Vettela na jediný bod. Ale to není jediné téma, o kterém hovořil, ve hře je i více než dvacet let starý rekord Michaela Schumachera...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumachera zdolám. Těžko říci, jaký to bude pocit, svěřuje se Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 31.07.2017 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zix. (Hlasovali 3 lidé) 28.07.2017 19:52
Je to sice pěkný mít takovejhle rekord, ale… »
» Zix. (Hlasoval 1 člověk) 28.07.2017 20:25
Schumacher ani Hamilton nebyli zdaleka jediní,… »
» Cooper (Hlasoval 1 člověk) 28.07.2017 22:09
Schumi měl sice dominantní auto u ferrari ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    moc jsem nepochopil větu "ve hře je i více než dvacet let starý rekord Michaela Schumachera...". Dyť Schumi získával PP až do roku 2006, čili ten rekord je starý 11 let ne? nebo to bylo myšleno jinak?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    213.175.51.XXX
    První vítězství v Maďarsku získal LH v roce 2007...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Je to sice pěkný mít takovejhle rekord, ale rozhodně nemá tak velkou hodnotu. Je rozdíl když Hamilton má na to každý rok okolo 20 závodů, zatímco dříve se jezdilo cca okolo 15 závodů nebo i méně.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      213.155.254.XXX
      Stejně jako lze říct, že to zajížděl díky autu co bylo úplně někde jinde než všechno v té době, neomezené testování, gumy na míru Schumacherovi atd...a že by Schumacher v dnešní době nebyl tam, kde byl ve své éře.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.247.XXX
        Schumacher ani Hamilton nebyli zdaleka jediní, kdo měli štěstí na takový auto, který nemělo konkurenci. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        Schumi měl sice dominantní auto u ferrari ale snad krom jedné sezóny zdaleka né tak dominantní jako Hamík v posledních 3 sezónách... možná skoro 4 17

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          213.175.51.XXX
          To je hodně diskutabilní 2001, 2002, 2004... Měl hodně dominantní auto. Věřím, že srovnatelné s předchozími 3mi roky Mercedesu. Rozdíl je snad jen v tom, že Mercedes nefušoval do souboje mezi svými piloty, zatímco Ferrari drželo Rubense zkrátka... Schumi tak dominoval neskutečně...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            188.120.212.XXX
            Souhlasím že je to diskutabilní ale jelikož já fandím Ferkům a ty Hamovi asi podled ani jednoho z nás nebude dost objektivní, měl by to rozsoudit někdo neutrální. A s tou týmovkou tak uplně nesouhlasím je sice pravda že Schumi byl jasná jedna a rubens ho musel vždy pustit ale u mercedesů tu teamovku má a měl ham taky... jen není tak okatá... ale určitě by si sám vzpomenul několik závodů kdy uklidili Nica z cesty stejně jako letos už 2x Botasku a další podstatnej rozdíl si myslím je ten že Rubens byl rychlejší možná ve 3 - 4 závodech za sezonu kdežto nico byl celkem rovnocenej soupeř hama.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Pravda je v tom, Zixi, že porovnávat většinu rekordů je v časové posloupnosti opravdu dost problematické. Co mohl dokázat takový Fangio, když se jezdilo v prvních ročnících 6-9 Grand Prix? Když po bodové inflaci piloti, kteří museli opravdu zabrat a dostat se do první šestky, byli najednou jako chudí příbuzní? Berme to tak, že tohle jsou třeba zajímavé, ale pořád jen statistické údaje. Lidé si s nimi budou hrát a dokazovat jimi i takové věci, které z nich vůbec ve skutečnosti nevyplývají. Ale aby zase bylo jasno - v Hamiltonově případě asi lze jen těžko tvrdit, že mu těch 67 PP spadlo jen tak do klína...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Xinho

      Xinho

      212.5.215.XXX
      na to je jednoducha statistika, pocet PP/pocet odjazdenych pretekov...keby mal Lewis za kolegu Barichela, tak uz vedie statistiku o 20PP 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama