Od roku 2011 by se to mělo stát realitou. V MS by se měl začít používat zcela nový motor o objemu 1,6 litru s turbem. Tento nový motor, který prosadila FIA, by se měl objevit v mnoha sériích. První sérií, kde se motor objeví, by se samozřejmě mělo stát MS.
„Výkon motoru by měl být mezi 280 až 290 koňskými silami a emise CO2 by se měli snížit o 30 %,“ říká technický šéf FIA Jacques Berger. „Ochrana životního prostředí bude stále více důležitá, a tak musí jít rally výrobcům příkladem.“
V listopadu se odehrála důležitá schůzka, které se zúčastnili všechny zainteresované strany. Na tomto jednaní se dolaďovali další detaily ohledně nových předpisů a také ohledně nových motorů. Mluvilo se také ohledně rozdílných požadavků na charakteristiku výkonu rallového a závodního motoru. Jisté je, že by se v motorech měly objevit restriktory o průměru 33 mm. Maximální přeplňovací tlak by měl být omezen na 2,5 bar. V autech by měla být umístěna i jakási měřící skříňka, které by kontrolovala, zda-li tyto hodnoty nejsou přesahovány.
Světový motor příjde v roce 2011
Zavedení “globálního motoru“ se blíží. FIA teď zveřejnila další detaily ohledně nového motoru.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Samohýl Škoda Team obhájil na Kopné prvenství
-
Rally Šumava v galerii
-
Hustopeče nadále v tradičním formátu
-
Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce