Před Citroënem a partnerem Fordu (týmem M-Sport) jsou těžké týdny. Vyvstal totiž problém: Dostanou příští rok včas všichni jezdci nové vozy WRC na bázi speciálů S2000? U továrních týmů běží vývoj na plné obrátky, ještě však nebylo žádné nové WRC kompletně testováno. Některé detaily budoucích pravidel jsou totiž stále otevřené. Také nové motory běží zatím jen ve zkušebnách.
Citroën již zkoušel svůj nový DS3 WRC v různých zemích, ale pod kapotou tomuto speciálu stále tepal známý dvoulitrový motor z C4 WRC. U M-Sportu by podle plánu mělo dojít na první testy motoru o objemu 1,6 litru pod kapotou Fiesty až v září. Následovník Focusu však již delší dobou úspěšně startuje s motorem o objemu 2 litry.
Do začátku sezony 2011 však zbývá už jen pár měsíců, ve kterých musí být postaveny vozy nejen pro tovární týmy, ale i pro týmy bez tovární podpory.
„Ještě jsme o tom úplně nemluvili, ale náš cíl je dostat Fiestu WRC i do týmů M2, bohužel nemáme jinou možnost,“ říká šéf M-Sportu Malcolm Wilson. Další možností je modifikovat staré vozy WRC a s nimi se postavit na start. Alespoň tak zamýšlí FIA.
Start nové sezony bez soukromých týmů?
Na start příští sezony se již současné vozy WRC nepostaví. Budou však nová auta k dispozici už i pro týmy, které nemají tovární podporu?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Petra Svoboda pohřbí zesnulého manžela (†39): Poslední rozloučení bude v úterý!
-
Petra Svoboda pohřbí zesnulého manžela (†39): Poslední rozloučení bude v úterý!
-
Dara Rolins je pořád ve varu: Nechutná smršť kritiky po estetickém zákroku!
-
Atentát na Fica: Premiér musel znovu na sál! Kaliňák promluvil o dalším vývoji
-
Jak na samosběr jahod? Sezóna začíná, cenných rad je hned několik!
-
Samohýl Škoda Team obhájil na Kopné prvenství
-
Rally Šumava v galerii
-
Hustopeče nadále v tradičním formátu
-
Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce