Moc závodů? Možnost pracovat v F1 je výsadou, reaguje Steiner

Pavel Mandát, 30. ledna 2021, 23:36 Google+

V sezoně 2021 by nás mělo čekat hned třiadvacet Velkých cen. Počet závodů tak neustále roste, přičemž zdaleka ne každý je z takového vývoje nadšený. Šéf Haasu Guenther Steiner si uvědomuje, že týmy nečeká nic jednoduchého, zároveň však dodává, že pracovat ve Formuli 1 je alespoň podle něj benefitem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pietro Fittipaldi a Günther Steiner při pátečním tréninku v Sáchiru

Pietro Fittipaldi a Günther Steiner při pátečním tréninku v Sáchiru | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Haas má za sebou mimořádně těžký ročník. Americká stáj se trápila s nekonkurenceschopným vozem, ba co víc, reálně jí hrozilo, že se bude muset z Formule 1 stáhnout. Důvod? Ekonomická krize a s ní spojený úbytek peněz. Všichni navíc máme ještě v živé paměti nepodařené partnerství se společností Rich Energy, ani to Haasu nepřidalo.

Vše nakonec dobře dopadlo a Haas ze světa Formule 1 nezmizí. Pro příští rok se však Američané rozhodli k rázným změnám, když vyměnili kompletní jezdeckou dvojici. Romaina Grosjeana s Kevinem Magnussenem nahradí mladíci Mick Schumacher a Nikita Mazepin.

Jinak je ale pro Haas sezona 2021 přechodnou, kterou zámořská stáj víc než cokoliv jiného prostě „jen" absolvuje. Bez zářných vyhlídek. Prioritu dostal vůz pro rok 2022, který vzniká podle nových technických regulí.

img-responsive

Kevin Magnussen v závodě v Abú Zabí | foto: Haas F1 Team

„Loni jsme nebyli tam, kde jsme chtěli být. Když jsme se chtěli zlepšit, přišla pandemie koronaviru... Od té doby to byla hlavně hra o přežití, takže vyvíjet jsme přestali poměrně hodně brzy. Teď jsme prostě až příliš pozadu, nicméně nikdy se nevzdáme, pokusíme se, aby náš letošní vůz byl lepší než ten loňský, zázraky však nečekáme," říká šéf Haasu Guenther Steiner. 

Sezona 2021 by měla nabídnout třiadvacet závodů, což bude pro týmy velmi náročná zkouška.. Šéf Haasu si to dobře uvědomuje. „Jestli je to těžké? Jednoduché to určitě není... Přesto je možnost tu být výsadou, přichází rozpočtový strop, zaměstnanců bude méně... Lidé si o to víc budou vážit svých pracovních pozic. Do toho bude potřeba aby pořád tvrdě pracovali, protože na jejich místo se tlačí řada dalších." 

Vytisknout

Diskuze: Moc závodů? Možnost pracovat v F1 je výsadou, reaguje Steiner

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Start závodu na Nürburgringu

Kdo jsou sponzoři týmů F1 a kolik je to stojí?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud