DISKUZE K ČLÁNKU Už to začíná: Leclerca po problémech s motorem Ferrari čeká v Džiddě penalizace

Sezóna Formule 1 sotva začala a Ferrari již čelí první penalizaci za nasazení nadlimitního počtu komponent pohonné jednotky. Charles Leclerc bude v druhém závodě odsunut o 10 míst zpět.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Už to začíná: Leclerca po problémech s motorem Ferrari čeká v Džiddě penalizace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 17.03.2023 15:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 16.03.2023 09:01
Ferrari zlomilo rekord Hondy, kdo by to byl řekl … »
» Fanda.LH (Hlasovalo 6 lidí) 16.03.2023 10:20
U Ferrari byli vždycky pod tlakem, otázkou je,… »
» Fanda.LH (Hlasovali 5 lidé) 16.03.2023 09:15
To co předváděla Honda u Mclarenu bylo absolutně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No jo, vyhodili motoráře a přijali stratega. Já se tomu nedivím. Binotto byl špatný strateg ale motorům rozuměl. Mají dost práce, hoši. Měli si ho v nějaké důležité pozici nechat.
    Takhle se chyby v technice budou těžko dohánět.
    Ach jo, asi další rok bez titulu. Jen aby Ferrari vydrželo... bez něj by asi formule hodně ztratila ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Ferrari je v drobnych problemech, ale porad je to spicka a ma sanci ma titul. Co by za to jini dali 03

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    tvl, k tomu už fakt není co dodat. Opravdu velmi lituji fanoušky Ferrari, to i ta fotbalová sparta dělá svým fandům více radosti 17

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    188.244.60.XXX
    Když jsem tuhle zprávu poprvé kdesi zahlédl, myslel jsem si, že se jedná o nějaké meme 12

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    The thinking behind Aston Martin's unique F1 'slidepods'

    11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    85.160.60.XXX
    Jinak RB jel od 3 kola se snizenym vykonem motoru kvuli převodovce se kterou mel od zacatku zavodu problém. Takze i to melo vliv na jeho vysledek a maximalky na rovinkach. Opet tedy po minulem roce neni zacatek bez problemu, ale i tak vcelku povedeny vysledek.
    Od pristih dvou zavodu maji prijit upgrady, ktere maji prinest cca 0,3s, takze s plným výkonem a upgrady by to mohlo jet zase slusne. Takze dobra prace snad bude odmenena poradnym rachotem na trati 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    85.239.64.XXX
    když Charles teď odstupoval ze závodu, tak na synovi Enza, Píeru FERRARI byla vidět frustrace a zklamání. V Astonu Martin a hlavně Red Bullu panuje optimismus a velká pohoda, kdežto ve FERRARI jde pozorovat že jsou všichni pod tlakem 05

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.162.8.XXX
      U Ferrari byli vždycky pod tlakem, otázkou je, proč s tím dlouhodobě neumí vůbec pracovat... Můžeme jít od 50tých let a poukazovat na různé excesy (Odchod Fangia, Surteese, závěr sezóny 74, nezvládnutá turboéra, 90ky atd. atd.)...

      Přijde mi, že vlastně pro jezdce je největší prestiž vyhrát s Ferrari nejen proto, že je to slavná značka, ale taky proto, že díky jejich neschopnosti je to tam těžší...

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        85.239.64.XXX
        11

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Zajimavy je mluvit u Ferrari o neschopnosti, u tymu, ktery neustale drzi krok se spickou. Neni umeni se placat v druhe polovine pile, to umi kazdej, ale porazit TOP tym jako Mercedes nebo RB je slozite a to obrovsky. To ze Ferrari odesla baterka je podobne, jako kdyz loni RB neodvzdusnovala nadrz nebo letos opet v prvnim zavode nechodila dobre převodovka. Ale Ferrari rychlost ma, umi, jsou konkurenceschopny, da se na to divat 11

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Ocon sbírá sekundy, Leclerc zase pozice, takhle si tu žijeme...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Ferrari zlomilo rekord Hondy, kdo by to byl řekl 12

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      No jak se to vezme. To co předvedla Honda v roce 2015 a 2016 věřím že nikdo už nenapodobí. A vězte že ZERO funguje, RB ho má v monopstu, jen je potřeba to umět vyrobit a to Honda tehdy neuměla.Motor mají o hodně menší, než měl tehdy Mclaren. 12 11

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        To co předváděla Honda u Mclarenu bylo absolutně nedůstojné F1... Tehdy měli problémy všichni, krom Mercedesů, ale i tak byla Honda extrém... To jsme se vrátili někam do 70tých let...

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Vše mělo své důvody, prostě nebyli připraveni ( RD je ukecal aby šli o rok dříve) a netrefili koncept motoru, protože neměli zkušenosti. Nešlo tam jen o spalovák, ale i o ERS , to vůbec nefungovalo, protože bylo špatně a nelogicky navržené.( v roce 2015 chybělo na rovinkách klidně 200-230 koní- krátkodobě) Až když Honda mohla "skopčit" Mercedes , tak to začlo postupně fungovat, holt dostali informace zvenčí jak na to a taky to vylepšili i po svém, abych byl férovej.
          Taky je potřeba říci, že Mercedes byl uměle zpomalován a motorová pravidla se nastavovala tak, aby se motory zblížili. Teď to Hondě funguje moc dobře. Ono v zásadě všem, jak se promíchali lidi z Mercedesu u výrobců motorů 11

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            To s tím RD nevím úplně jak myslíš... Co si pamatuji, tak Honda si dala naopak rok navíc tzn. 2014 ještě Mclaren jezdil s Mercedesem... Po celou dobu se chvástali jak budou od 2015 dobří a zákazníci se jim jen pohrnou... Rozjížděli se tu různé konspirační teorie, jak využijí ten rok neomezeni žetony...

            Jestli chtěli přijít od 2016 a RD je ukecal na 2015... Možné je všelicos... Ale pak se neměli chvástat...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.239.XXX
              RD Hondu ukecal, aby vstoupila do F1 o rok dříve. No a každej Hondař včetně Honda zaměstnanců si vždycky myslí, že má nejlepší a nejsilnější motor. Přečtěte si Rosse Brawna 18

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Senor

                Senor

                178.255.168.XXX
                A kazdy McL fans si mysli, ze za jejich neuspech vtdy muze nekdo nebo neco jineho nez vlastní neschopnost 11
                Jinak uz v roce 15 zamestnanci Hondy rikali, ze vyvoj špičkového motoru trva cca 5 let.
                Papir snese vsechno, ale vysledky ukazou kdo umi a neumi. A TR ktere nechalo Hondu pracovat podle sveho ukazalo hned v pocatku jeji svhopnosti. Videl to RB a ten jeji schopnosti přetavil v to co rikas, nejlepsi motir na trati 18
                Nezbyva ti uz nic nez krecovity smich 18

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama