DISKUZE K ČLÁNKU "Trať byla z 99% suchá, když jsem zajel do boxů." Alonso lituje promarněné šance na vítězství

Fernando Alonso při začínajícím deště zamířil v 54. kole do boxů dříve než lídr Velké ceny Monaka Max Verstappen, k překvapení všech se však vrátil na trať na hladkých pneumatikách, zatímco ostatní již přezouvali na přechodné. Nebýt toho, zřejmě by včera vyhrál.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Trať byla z 99% suchá, když jsem zajel do boxů." Alonso lituje promarněné šance na vítězství

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 30.05.2023 15:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Senor (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2023 10:41
Promarnena sance na vitezstvi nikoli promarnene… »
» Hwrychlik H. (Hlasovali 2 lidé) 29.05.2023 12:29
Určitě? Prvním pitstopem ztratil FA cca 18 sekund… »
» Loqenc (Hlasovali 2 lidé) 29.05.2023 15:00
Zde se projevila Alonsova nezkušenost 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, i s tou ztrátou zkusil Maxe několik kol stahovat, několik vteřin i získal, ale pak už jel na jistotu, náskok byl příliš veliký.
    Věřím, že při správném rozhodnutí se mohl dostat Maxovi na chvost, ale předjet by asi nedokázal, jen by čekal na Maxovu chybu. Mohla přijít, ale i jeho. Takže skutečně nepřišel o vítezství, přišel jen o přímý boj o vítězství s určitou šancí. Max ovšem jel výborně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Zde se projevila Alonsova nezkušenost 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Nevyhrál. Max měl dost slušný náskok, aby ho neztratil za jedno kolo. 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.73.XXX
      Promarnena sance na vitezstvi nikoli promarnene vitezstvi. Ale souhlas, nevyhral by, ale musim rici, ze jel moc pekne, jedinej, kdo Maxe ohrozoval. Davam mu 11 Bylo by hodne zajimave, kdyby se AM podarilo auto posunout o par desetin nahoru, by Maxovi mohl slusne zatopit, mozna 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Reagoval jsem na toto: "Nebýt toho, zřejmě by včera vyhrál."
        Asi by to chtělo kouknout na livetiming, ale nemyslím si, že byli v tom kole o 8s pomalejší, než ostatní na zelených.
        Ale chvilka napětí by jistě byla, třeba u předjíždění jezdců o kolo.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      Určitě? Prvním pitstopem ztratil FA cca 18 sekund (ztráta 8 sekund před, 26 sekund po). A po druhém společném pitstopu po vyjetí ztrácel 20 sekund. Tudíž pokud by rpovnou nasadili Intermedie tak by se hrálo o desetiny. Bylo by jen otázkou, zda by na nich dokázal najet o 2 sekundy více než na nových Medium.
      FA zajel prostřední sektor za 51.7 a hned za ním VB na I za 49.6, Ocon 48.8, LH 47.1, takže by to bylo opravdu na hraně ale pokud by zajel outlap stejně jako LH, tak by byl bezpečně první.

      Edit: A ještě doplnění. MV zajel v 55 kole 1+2 sektor za 28,6+55,5
      VB za 24.5+49,6 takže rychleji o 10 sekund. A to LH dokázal zajet 2 sektor ještě o 2.5 sekundy rychleji.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Píšu, že by to chtělo livetiming. Úvaha dobrá, ale asi by tam chtělo započítat, že Alonso měl to 1 kolo fungl nové žluté, zatímco Max už na nich jel 52 kol. Ikdyž bylo mokro, rozdíl v nich bude. Přesto vyjel Alonso 20s za ním. Délku pitstopu uváděli celou dobu 19s. Mně to nějak nevychází, že by vyjel před ním. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          90.183.80.XXX
          Bože, Bože, to je jak u Tatarů na dvorku. Odkud myslíš že ty data jsou? Že jsem si je vymyslel?
          Takže pro ty pomalejší ještě jednou a jednodušeji:
          - Zajetí FA v 54 kole do boxů, jeho ztráta před vjezdem 8 sekund
          - Po vyjetí a ustálení jeho ztráta 26 sekund
          - Takže pitstopem ztratil 18 sekund což potvrzuje uváděných 19 sekund v grafice
          - Po druhém společném pitstopu po vyjetí ztrácí FA 20 sekund na MV. To znamená, že pokud by ušetřili ten jeden pitstop a nasadili rovnou intermedie, tak by už jen tím byl maximálně 1-2 sekundy za MV po jeho přezutí, bez jakéhokoliv započítání jízdy po trati.

          A pak jasně píši, že FA zajel prostřední sektor na nových M za 51.7 a hned za ním VB na I za 49.6, Ocon 48.8, LH 47.1
          Takže jen v prostředním sektoru by na intermediich zajel daleko lépe a dostal se do čela.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Chápu, ale je tam hodně proměnných. Nevíš jak by ho zajel na I a nevíš, co ostatní sektory, které byly podle Alonsa suché. Evidentně nejvíc pršelo na začátku druhého sektoru, kolem nádraží. Neztratil by v tom prvním a třetím? Sám píše, že trať byla z 99% suchá. Byť jde zjevně o nadsázku, celkem z toho vyplývá, že mimo pasáž u nádraží byla trať jinde suchá a rychlejší na suchých. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              Outlapy z 55 kola, první sektor:
              - FA na M: 28.6
              - OC na I: 27.6
              - LH na I: 27.4
              - GR na I: 26.1

              Nevypadá to, že by první sektor okruhu byl suchý a rychlejší na hladkých pneu.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Racek

                Racek

                78.80.232.XXX
                No, do té matematiky má co mluvit též obrovský provoz na trati a zmatky při přezouvání a zařazení při výjezdu z boxů atd... takže moc relevantní to není. Jen málo jezdců mělo tzv. čistý vzduch.. takže ... sám Alonso získal docela dost při Maxově předjíždění opozdilců o kolo.. Tady opravdu to funguje poněkud jinak

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  90.183.80.XXX
                  Kdo byl v tom 55 kole o kterém se bavíme brzděn a kým? Nebo je to jen další výkřik do tmy jak "zpochybnit", že by se pravděpodobně dostal FA na první místo pokud by rovnou přešli na Intermedie?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Podle toho, co sem dal Petr, máš pravdu. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama