Stěžejním problémem jsou vysoké náklady

Daniel Šupa, 28. prosince 2005, 16:35 Google+

Prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley zopakoval nutnost redukce nákladů týmů Formule 1 pro zachování její atraktivity a zajímavosti pro diváky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jordan

Jordan | foto: Jordan Grand Prix

Sdílejte článek

Mosley je přesvědčen o tom, že zárukou zájmu diváků, médií a sponzorů je zdravá Formule 1, kde bude řada stájí bojujících o mistrovské body. Tato vize je však podle samotného Brita reálná pouze tehdy, pokud dojde k výrazné redukci současných nákladů.

Cílem je rozpočet 80 - 100 milionů Euro na sezonu, který je dle Mosleyho přijatelný i pro některé týmy, které se o vstup do F1 intenzivně zajímají, ale nemají dostatek prostředků na jeho uskutečnění.

Prezident FIA slibuje tři či čtyři známé stáje, které by mohly v budoucnu hubené startovní pole F1 rozšířit a pevně věří tomu, že v další éře, tedy od roku 2008, budou podmínky pro nové účastníky vhodnější.


Foto: Jordan Grand Prix

Vytisknout

Diskuze: Stěžejním problémem jsou vysoké náklady

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Button, Jenson

Buttonovi osmiválec starosti nedělá

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  2. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  3. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  6. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud