Ferrari je pro osmiválce 2400 ccm

Daniel Šupa, 29. července 2004, 10:01 Google+

Šéf oddělení motorů v Maranellu podpořil svým prohlášením snahy Maxe Mosleyho.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Todt, Jean

Todt, Jean | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

FIA hodlá redukovat náklady a snížit rychlost vozů F1. Paolo Martinelli si myslí, že prodloužení požadované životnosti motorů na dva závodní víkendy v roce 2005 je správným řešením. „Myslím si, že to bude náklady efektivně redukovat,“ tvrdí Martinelli.

Navíc je hlava motorárny v Maranellu zastáncem redukce objemu motorů z 3000 na 2400 ccm a snížení počtu válců z 10 na 8. Podle něj to sníží výkon asi o 20% a Ferrari snahy prezidenta Mezinárodní automobilové federace podporuje.

Při schůzce výrobců motorů na Hockenheimringu údajně Ferrari souhlasilo se zákazem některých drahých materiálů pro konstrukci hnacích agregátů.

Na straně druhé stojí BMW, které nechce snižovat objem a počet válců a Mercedes, který není přesvědčen o tom, že by se tím náklady skutečně snížily.


Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Ferrari je pro osmiválce 2400 ccm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Button, Jenson

BAR proinvestoval 200 000 USD zbytečně

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

  2. Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

  4. GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

  5. Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

  6. Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud