Původně se mělo stát povinnou součástí monopostů již od sezóny 2017, zavedení této kontroverzní ochrany však bylo o rok odloženo. Prezident FIA Jean Todt uvedl, že před tím vezme v potaz názor jezdců.
Před posledním závodem sezóny v Abú Zabí se FIA snažila odpůrce získat na svou stranu pomocí další prezentace, která odhalovala přínosy tohoto řešení. Některé piloty přesto nezlomila.
"Při té prezentaci jsem se nedozvěděl nic, co by mohlo změnit můj názor," prozradil Hülkenberg. Halo má kromě přínosů i nedostatky - a nejde jen o zhoršení estetického vzhledu formulí. Proti němu jsou i další jezdci, například Romain Grosjean, Kevin Magnussen, Esteban Ocon, Jolyon Palmer či Max Verstappen.
Jenže zbývající jezdci by zřejmě byli pro zavedení této ochrany kokpitu. "Kdyby se hlasovalo, tak by většina zřejmě byla pro," odhaluje Hülkenberg pro AMuS rozložení sil mezi jezdci.
Fanoušci F1 to ale většinou vidí opačně. Například v anketě F1news.cz z počátku sezóny se proti "Halo" vyslovilo až 91 % hlasujících.