DISKUZE K ČLÁNKU Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Formule 1 nebude dle svých představitelů nikdy plně elektrická, jak je v současné době v módě v automobilovém průmyslu. Spalovací motory v ní mají velkou budoucnost, dokonce se v ní uvažuje o zajímavém přechodu na ty dvoudobé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 25.01.2020 16:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 24.01.2020 09:57
Super dokument. :-) http://www.youtube.com/watch… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 24.01.2020 19:43
Dvě kliky jsou v pohodě. Ono to stejně musí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Moc bych si přál, aby se tyhle motory v F1 staly skutečností.
    Byl by to velice významný krok pro ekologické myšlení celého lidstva.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    ... a Němci budou zase na špici. patenty z dob Trabise a Warťase mají v Německu, jen to místo Merglu bude VW, kterému dnes patří fabrika ve Cvikově a Opel, který vlastní Eisenach 18
    ale vážně by se mi to líbilo mnohokráte víc, než nějaký elektrosr**ky. otočit to na bok, mít to jako boxera s nizoučkým těžištěm - to by určitě nejednoho kostruktéra potěšilo. nějaký ten čmoudík by taky nebyl na škodu a o zvuk bych se rozhodně nebál. a že by to mohlo být poruchovější ( jako píše Miroslav D ), než současné držáky? opět další plus pro nepředvídatelnost výsledků.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Super dokument. :-)

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        18

        Noóóó teď jsi mě dostal. 01 12 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          217.31.62.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Dvě kliky jsou v pohodě. Ono to stejně musí pracovat v symbióze, protože ty válce mají společný spalovák.
            Co se týká toho posazení motoru, ten motor půjde položit a bude to jako boxer. Což je pro F1 výhodnější než Véčko.
            Chlazení v tom případě také nebude problém. A hádat se to nebude. Ty kliky budou přes soukolí pohánět jednu hřídel. Ty válce si tedy pomohou vzájemně.

            Ale je tu jedna věc, které bych se bál. V případě dvoutaktu se nám zase navrátí hodně vysoké otáčky. V případě přeplňovaného motoru to může být klidně kolem 20.000. A závodní dvoutaktní motor je hodně náchylný na pístní kroužky. Aby to jelo, nemůže být moc bohatá směs. Navíc to pak hulí jak blázen. Trochu se to přechudí a z pístu a kliky toho moc nezbude, pokud praskne pístní kroužek a dostane se do spalováku.
            Ale na druhou stranu, dodnes se o vývoj dvoutaktů starají malé továrničky na motorkárové motory. Když si ty motory vezme do parády kterýkoli motorář z F1, tak se to hodně posune. 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama