Maserati nechce chrlit auta jako BMW nebo Porsche

ar2, 20. července 2014, 17:59 Google+

Prakticky všechny automobilky se dnes honí za objemem produkce, ať už se dříve vyprofilovaly jakkoli. Italové chtějí zůstat skutečně exkluzivní výjimkou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
maserati quattroporte

maserati quattroporte | foto: Maserati

Sdílejte článek

Každá automobilka se snaží navyšovat své zisky. Zvyšováním výroby, rozšiřováním nabídky modelů a motorizací a verzí, to jsou cesty za větším a větším ziskem. Že by Maserati chtělo být výjimkou?

Ač byla v minulosti automobilka taková či onaká. Dnes jde s dobou a nabízí to, co od ní chtějí zákazníci. A tak například Porsche vyrábí kromě legendárních sportovních kupé i dvě SUV, sedan a v plánu má výrobu dalších modelů.

Psali jsme také: Porsche Pajun - dříve jak za 5 let nebude

Výroba se navyšuje, každá automobilka se hrdě vychloubá, o kolik aut vyrobili meziročně více. Hlásá do světa jaké má plány do roku 2020 a o kolik procent bude vyrábět více vozů v průběhu dalších deseti let. Automobilky si po desítky let budovali image, pod kterým nyní prodávají modely, které mají pramálo společného s těmi, které vydobyly té, či oné automobilce věhlas a image.

Z davu automobilek, toužících po lepších prodejních číslech, automobilek, které si dávají velkolepá předsevzetí, vystupují ty italské. Po vzoru Ferrari i Maserati chce omezit výrobu. Nedávno to oznámil Umbero Maria Cini z vedení Maserati. Konkrétní hodnota bude 75 tisíc vozů ročně. I přesto, že Maserati v poslední době rapidně rostou prodeje, chce nastavit své produkci jasná pravidla. V roce 2018 by měla začít s omezováním, respektive v roce 2018 dosáhne maximální „povolené“ produkce.

Zdroj: Maserati

Vytisknout

Diskuze: Maserati nechce chrlit auta jako BMW nebo Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Ferrari 330 P4 - skvost, který musíte vidět! +VIDEO

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud