DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul a Kaltenbornová o platících jezdcích ve Formuli 1

Podle šéfů týmů Caterham a Sauber je těžké přesně určit hranici, od které se jezdec považuje za platícího v negativním smyslu slova

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul a Kaltenbornová o platících jezdcích ve Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 19.09.2013 10:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Treba povedať však aj to,... ...že situácia so sponzormi je dnes iná, ako to bolo za dôb Nikyho Laudu, lebo vtedy to nebol problém v období konjuktúry, teraz je však kríza a hoci niekto tvrdí že doznieva, vidieť, že nie je tomu celkom tak a do F1 sa zo strany sponzorov nik nehrnie a dôkazom je Lotus, ktorý dodnes hlavného sponzora nemá a má s tým problémy.
    Ďálej je fakt, že do F1 dnes vstupújú mladíci väčšinou s automobilových akadémií, ktorí už majú sponzorov, lebo ich získali v nižších súťažiach, kde si ich sponzori vychovali k svojmu obrazu, lebo tie peniažky im len tak, zničoho nič nedávajú a musia vykonávať pre nich rôzne prezentácie na ich podujatiach, čo je vlastne aj prínosom toho, že vedia prehovoriť nielen k zákazníkom sponzora, ale potom aj na podujatiach, učí ich to nebáť sa novinárov a na verejnosti tiež pomáha vystupovať tak, ako sa to na jazdcov F1 patrí. Dnes už nie je miesto pre excenricitu a sponzori podporujú len toho, kto si to zaslúži. 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Roberto

    78.98.100.XXX
    Správne spomenuli že v ére automobiliek majú rýchly jazdci lepšie šance napredovať. Na druhej strane nezdieľam úplne pesimizmus ohľadne súčasnej situácie. Pokým fungujú juniorké programy, tak je aspoň aká taká šanca pre každého, Ricciardo, Hamilton, Bianchi, všetci sú v F1 preto že sú rýchly, každý od iného tímu a Mercedes ak zotrvá si tiež vytvorí niečo vlastné, u Lotusu je Boullier a oni majú tiež širší program. Nie je to tak zlé.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TLA4ENKA

    109.80.16.XXX
    Poslední otázka. Je vtipný jak je poslední otázka adresovaná Monishe přesně případ Sauberu. Vůbec bych se nedivil, kdyby u nich byla příští sezónu sestava SIROTKIN - GUTIÉRREZ, protože bez jejich prachů nemaj nejspíš šance. Chce se mi z týhle situace brečet. A nedopadne to dobře. 09 09

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama